احتمال شكست تاج  در انتخابات AFC قوت گرفت

احتمال شكست تاج در انتخابات AFC قوت گرفت

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در یكی از مصاحبه‌های خود با روزنامه جام‌جم گفته بود اصلا قصد نداشته كاندیدای نایب‌رئیسی كنفدراسیون فوتبال آسیا شود و به درخواست شیخ سلمان رئیس فعلی AFC نامزد شده است.
حال اما خبرهایی از آسیا می‌رسد كه دقیقا عكس این را حكایت دارد.
در انتخابات بعدی كنفدراسیون، تاج قصد دارد از نماینده قطری برای ریاست حمایت كند و این مسأله به گوش شیخ سلمان رئیس فعلی رسیده است. او برای انتخابات آتی شانس زیادی دارد و امیدوار است بتواند دوباره روی صندلی ریاست بنشیند. در همین حال تاج هم شرایط خوبی در آسیای مركزی ندارد. در این منطقه شش كشور حضور دارند كه برگزیده آنها به عنوان یكی از نواب رئیس جدید معرفی می‌شود. به‌زودی هم انتخابات كنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و ایران امیدوار است تا كرسی نایب رئیسی خود را حفظ كند. در حال حاضر كفاشیان نایب رئیس AFC است. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای جانشینی او نامزد شده و امیدوار است بتواند در انتخابات آرای آسیای مركزی را مال خود كند. منتهی این روزها خبرهای نگران كننده‌ای به گوش تاج رسیده است. رقیب اصلی او كه از قرقیزستان می‌آید توانسته ائتلافی با كشورهای ازبكستان، تاجیكستان و تركمنستان انجام دهد.
در سوی دیگر تنها ایران و افغانستان باقی می‌مانند؛ این یعنی كاندیدای قرقیز می‌تواند 4 به 2 در تعداد آرا تاج را شكست دهد! نكته اینجاست كه قرقیزها در تلاش هستند تا رای افغانستان را هم مال خود كنند. این مسأله باعث نگرانی رئیس فدراسیون فوتبال هم شده است.