پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی در هفته آخر اسفند

پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی در هفته آخر اسفند


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یك ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفند‌ خبر داد.
به گزارش ایسنا،‌ حسین نحوی‌نژاد با اشاره به زمان پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی كشور قبل از پایان سال گفت: عیدی مددجویان به اندازه یك ماه مستمری آنها پرداخت خواهد شد و این سازمان نهایت تلاش خود را برای تأمین بودجه مورد نیاز این بخش می‌كند.
وی درباره افزایش بودجه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی نیز افزود: در رابطه با بحث معلولان افزایش بودجه مدنظر دولت در این بخش بیشتر از بخش‌های دیگر بوده به طوری كه در حوزه توانبخشی افزایش ۶۰‌درصدی بودجه را داشتیم این درحالی است كه بخش‌های دیگر بین ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشتند، بنابراین با توجه به مشكلاتی كه وجود دارد توجه به این بخش بیشتر از سایر بخش‌ها بوده است. معاون توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به بودجه ۱۱۰۰ میلیاردی تخصیص‌یافته برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در سال آینده، اظهار كرد: امیدواریم با همكاری مجلس مبلغ فوق برای اجرای این قانون افزایش یابد و در صورت تصویب مجلس به حدود دو میلیارد و 100‌میلیون تومان برسد.