طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» در قاب جادو

طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» در قاب جادو


 مینی سریال طنز « زندگی شگفت‌انگیز است» به كارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌كنندگی عبدالرضا فیروزان از روز یكشنبه 19 اسفند روی آنتن شبانگاهی شبكه دوی سیما می‌رود.
به گزارش جام‌جم، عبدالرضا فیروزان که تهیه‌كننده زندگی شگفت‌انگیز است در مورد زمان پخش این مجموعه طنز تلویزیونی گفت: طبق اعلام مدیران شبكه دوی سیما، با پایان پخش سریال تاریكی شب روشنایی روز، این مینی‌سریال از روز یكشنبه 19 اسفند ساعت
21 و 30 دقیقه از شبكه دو سیما پخش می‌شود.
این تهیه‌كننده افزود: مراحل فنی این مجموعه مدت‌هاست به پایان رسیده و تدوین این مجموعه توسط حسین غضنفری همزمان با تصویربرداری آن آغازشده بود كه اواسط مهرماه به پایان رسید. پس‌ازآن سایر مراحل فنی كار ازجمله اصلاح رنگ، صداگذاری، ساخت موسیقی توسط كاوه عزیزی، امیر قربانی و محمدمهدی گورنگی نیز به اتمام رسید.
«زندگی شگفت‌انگیز» است یك كمدی اجتماعی است كه به مشكلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود. آنها قصد جدایى از هم رادارند، اما طولی نمی‌كشد كه برخی اتفاقات شگفت‌انگیز آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهدو ...
تصویربرداری این مجموعه هفت‌قسمتی كه در سیما فیلم تولید شده تابستان 97 در یك سرای محله در غرب تهران انجام شده است.
رضا داوود نژاد، سحر ولدبیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، كیمیا گیلانی، فاطمه شكری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی‌مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی دارند.