دستان گوگل‌كروم و فایرفاكس در دست یكدیگر!

دستان گوگل‌كروم و فایرفاكس در دست یكدیگر!


به نظر می‌رسد دو مرورگر اینترنتی گوگل كروم و فایرفاكس درحال همكاری با یكدیگر برای ارائه بهتر خدمات آنلاین و قابلیت‌های جدید هستند.
به گزارش ایسنا، بدون شك در صورتی كه از شما بخواهند نام دو مرورگر اینترنتی محبوب و پرطرفدار را نام ببرید، در نخستین حدس و گفته‌های خود به گوگل كروم و فایرفاكس اشاره خواهید كرد. حالا براساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده در وب‌سایت
زد دی نت، گوگل كروم و فایرفاكس به منظور ارتقای سطح كیفی و ارائه خدمات بهتر و همچنین افزودن قابلیت‌های جدید و كاربردی با یكدیگر در حال همكاری و مذاكره هستند تا بتوانند بیش از پیش رضایت و توجه كاربران خود را جلب كرده و برای آنها تجربه لذت بخشی از وب‌گردی و گشت‌وگذارهای اینترنتی و آنلاین به ارمغان آورند.
مرورگر گوگل كروم یكی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به شمار می‌رود كه از بزرگ‌ترین رقبای موزیلا فایرفاكس، سافاری و اوپرا به شمار می‌رود.
با این‌كه هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی از این همكاری در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد این همكاری می‌تواند نتایج مثبت و سازنده متعددی برای هر دو مرورگر اینترنتی داشته باشد.
تحلیلگران و كارشناسان فعال در حوزه فناوری برآورد كرده‌اند كه در صورت تبادل و به اشتراك‌گذاری قابلیت‌های اختصاصی این دو مرورگر، آنها قادر خواهند بود تعداد كاربران و طرفداران خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده و به این ترتیب سهم خود را از بازار مرورگرهای اینترنتی افزایش دهند.