تعجیل برای مقابله گودزیلا و کونگ!

تعجیل برای مقابله گودزیلا و کونگ!


جنگ قدرت گودزیلا با كینگ‌كونگ روی پرده سینماها، دو ماه زودتر از زمان تعیین شده قبلی رخ خواهد داد! با آن كه قبل از این اعلام شده بود «گودزیلا علیه كونگ» 22 می 2020 اكران عمومی می‌شود، اما حالا خبر می‌رسد این تاریخ تغییر كرده است. در حال حاضر، این اكشن دلهره آور برای 13 مارس همین سال آماده نمایش عمومی می‌شود. از قرار معلوم تهیه كنندگان فیلم در كمپانی برادران وارنر، قصد دارند تابستان پررونق خود را در سال 2020 كمی زودتر شروع كنند.
با این وجود، گفته می‌شود كمپانی یونیورسال و تصمیم اخیر مدیران آن، دلیل اصلی تغییر زمان نمایش عمومی گودزیلا علیه كونگ بوده است. مدیران یونیورسال چند روز قبل، تاریخ اكران عمومی «سریع و آتشی 9» را عوض كرده و به می 2020 منتقل كردند. ظاهرا كمپانی برادران وارنر برای جلوگیری از رقابت گودزیلا با این اكشن ورزشی دلهره‌آور جنجالی، تصمیم به تغییر زمان اكران عمومی فیلمش گرفته است.
وینگارد، كارگردانی گودزیلا علیه كونگ را انجام داده و در آن، این دو موجود افسانه‌ای به مصاف یكدیگر می‌روند. از سال 2014 كه تهیه كنندگان فیلم‌های گودزیلایی دست به احیای مجموعه فیلم آن زده‌اند، یك فیلم گودزیلایی دیگر در سال 2016 راهی پرده سینماها شده است. قسمت دوم این فیلم هم برای 31 ماه می سال جاری، آماده نمایش شده
 است./ هالیوودریپورتر