همکار تازه «پیتر خرگوشه»

همکار تازه «پیتر خرگوشه»


قسمت دوم اكشن ماجراجویانه و فانتزی «پیتر خرگوشه»، دیوید اویه لوو را در یكی از نقش‌های اصلی خود خواهد داشت. معلوم نیست این بازیگر سیاهپوست سینما در داستان قسمت دوم چه نقشی را بازی خواهد كرد. این در حالی است كه داستان قسمت دوم هم افشا نشده است. فیلمنامه فیلم را ویل گلاك با همكاری پاتریك برلیگ نوشته است و درباره شیرین كاری‌های خرگوشی است كه پیتر نام دارد.
پیتر كه در داستان قسمت اول بلاهای زیادی سر صاحبان مزرعه كوچك محل زندگی خود آورد، در قسمت دوم شیرین كاری هایش را گسترش می‌دهد و در محیط بزرگ‌تری اقدام به طنازی و شیطنت می‌كند.گلاك، كارگردانی قسمت دوم را هم به عهده دار.
دامنال گلسن و رز براین از قسمت اول فیلم، در دومین قسمت هم بازی دارند.آنها نقش آقا و خانم راجرز را دوباره به عهده می‌گیرند. جیمز كوردن هم یك بار دیگر صدایش را به پیتر خرگوشه قرض می‌دهد. قسمت دوم این كمدی اكشن برای 27 مارس سال 2020 آماده می‌شود.
 قسمت اول فیلم سال گذشته میلادی روی پرده سینماها رفت و در كمال تعجب سازندگانش توانست فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان كند. این فیلم با هزینه 50میلیون دلاری خود، موفق به فروش خوب جهانی 352‌میلیون دلاری شد./ گاردین