سرقت جیمزباند از دی كاپریو!

سرقت جیمزباند از دی كاپریو!


جیمزباند نقش لئونارد دی‌كاپریو را دزدید! دانیل كریگ كه این روزها خودش را آماده بازی در آخرین نقش جیمزباندی‌اش می‌كند، برای تاد فیلد نقش اصلی «آئین خشونت» را بازی می‌كند. فیلد كه بعد از دوری 13ساله از حرفه كارگردانی با این درام پرتنش دوباره به صحنه برمی‌گردد، از آئین خشونت به عنوان یكی از كارهای مورد علاقه خود صحبت می‌كند. او اولین بار سال 2011 دعوت به همكاری با این فیلم شد.
او که در آن زمان قرار بود كار نگارش فیلمنامه را انجام دهد، به‌تدریج به قدری علاقه‌اش به داستان نول بوستون تران زیاد شد كه موافقت كرد وظیفه كارگردانی آن را هم به عهده بگیرد. داستان نول در سال 1910 و در مرز آمریكا و مكزیك رخ می‌دهد. یك جانی حرفه‌ای به نام رانبون با مقدار زیادی اسلحه، راهی مكزیك در حال انقلاب می‌شود. به‌زودی رانبون تبدیل یه یك مامور سرویس‌های مخفی می‌شود و با همراهی یك مامور دیگر، در میانه دعواهای سیاسی مكزیك قرار می‌گیرند.
قبل از این لئوناردو دی‌كاپریو برای بازی در نقش رانبون ابراز تمایل كرده بود. او در حالی می‌خواست این نقش را بازی كند، كه قبل از آن كریستین بیل برای بازی در نقش خودش را نامزد كرده بود! اما تاد فیلد ترجیح داد دانیل كریگ را برای ایفای نقش رانبون انتخاب كند. یك بار سال 2013 بحث تولید فیلم جدی شد، اما به دلایلی نامشخص، كلید فیلمبرداری آئین خشونت در آن زمان زده نشد. در حال حاضر، زمانی برای شروع كار فیلمبرداری تعیین نشده است./ موویز