نَقل

نَقل


علی ضیا، مجری برنامه فرمول یك در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد چهره‌های مردمی سال و برخی نقدها به برنامه‌اش گفته است. با هم بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانیم:
فكر نمی‌كردم این اتفاق یعنی انتخاب چهره مردمی در فرمول یك اینقدر بزرگ شود و می‌توان گفت اكنون بیشتر مردم این اتفاق را می‌شناسند و ما اكنون خیلی جلوتر از پیش‌بینی‌های خود نسبت به تعداد شركت‌كنندگان در رأی‌گیری هستیم. برای سال آینده هم ایده‌هایی داریم تا بهتر بتوانیم همین رویكرد اجتماعی را دنبال كنیم.
ما تلاش داریم در كنار نشاطی كه در برنامه وجود دارد و باید وجود داشته باشد و بر اساس آن سوال‌های سرگرم كننده‌ای مطرح می‌شود، بستر اصلی را از دست ندهیم. به نظرم هركسی می‌تواند مدلی برای خود داشته باشد؛ برخی می‌توانند به حاشیه نپردازند و به متن بپردازند همان طور كه برخی می‌توانند كاملا با رویكرد تفریحی برنامه‌سازی كنند.
برخی برنامه‌ها از چهره‌های سرشناس استفاده می‌كنند و برخی هم رویكرد دیگری دارند و مثل ما از مردم عادی استفاده می‌كنند به نظرم در تلویزیون باید همه این مدل‌های برنامه‌سازی وجود داشته باشد.
من یك برنامه‌ساز هستم و خیلی طبیعی است برخی از برنامه‌هایم به گونه‌ای نباشد كه رضایتمندی برخی مدیران را به همراه داشته باشد، ولی من خود را جدا نمی‌بینم، ما یك تیم هستیم كه به همراه مدیرانمان برنامه‌هایی را می‌سازیم كه گاهی هم ممكن است خطاها و اشتباهاتی داشته باشد.