آلبوم ویژه نوروز  تولید شد

آلبوم ویژه نوروز تولید شد


مشاور معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: واحدهای شعر و موسیقی مراكز
 استان ها در رسانه ملی تدارك ویژه‌ای برای نوروز 98 دیده‌اند كه شامل آثار گوناگون موسیقایی از جمله آلبومی با 14 زبان و گویش متنوع است.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید حمیدرضا حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی مراكز استانی رسانه ملی، برای ایام نوروز 98 اظهار كرد: واحد هماهنگی موسیقی و سرود مراكز كه برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ای شامل 37 نماآهنگ و 162 سرود را از تولیدات مراكز تهیه کرد، اكنون با گلچینی از تولیدات موسیقایی، در قالب‌های موسیقی - سرود - كلیپ و نماآهنگ آلبومی رنگارنگ را با مضامین و ساختارهای مختلف برای نوروز و نخستین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی تهیه كرده كه طی هفته جاری در اختیار شبكه‌های استانی، سراسری و فضای مجازی قرار می‌گیرد.
وی افزود: این مجموعه شامل 20 قطعه موسیقی بی‌كلام، 65 سرود و 12 كلاكت نماآهنگ است كه استعدادهای نوظهور در كنار بهترین هنرمندان و اساتید شعر و موسیقی استان‌ها برای آفرینش آن همكاری کرده اند .
مشاور معاون امور استان‌های صدا و سیما در امور هماهنگی موسیقی و سرود مراكز خاطرنشان كرد: با تدارك مقدمات لازم در نخستین روز سال جدید و با اعلام عنوان «شعار سال 1398» نسبت به سرودن اشعار مناسب اقدام ‌شده و با اجرای خوانندگان، آثار ویژه «شعار سال» تولید می‌شود .
حسینی افزود: هم‌اكنون 33 مركز استانی مشغول تدوین ‌نماآهنگ های «بهار مهربانی» برای نوروز 1398 هستند؛ سال گذشته نیز مجموعه 33 نماآهنگ در آلبومی با نام «قاصد بهار» برای پخش از شبكه‌های سیما تهیه شد و جذابیت‌های گردشگری، ظرفیت‌های سیاحتی، اماكن زیارتی و روحیه بهاری مردم شریف ایران را به زیبایی به  نمایش گذاشت.
همچنین در دیدار اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل و علی ملااحمدى مدیركل صداوسیماى مركز نامه درخواست میزبانى جشنواره تولیدات مركز تقدیم دكتردارابى معاون امور استان‌ها شد. به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌ها، در این دیدار دارابی ضمن تشكر از مسؤولان استان به‌خصوص استاندار اردبیل آمادگى معاونت امور استان‌ها را براى برگزارى باشكوه جشنواره بیست و سوم اعلام كرد. دراین دیدار تولید وساخت سریال تاریخى درباره دوره صفویه وافزایش همكارى هاى صداوسیما واستاندارى اردبیل هم گفت‌وگو شد.  بیست و دومین جشنواره تولیدات مراكز درشهریور٩٨بامیزبانى استاندارى خراسان شمالى دربجنورد برگزارخواهد شد.