سایه سایپا روی جام قهرمانی

خودروسازان برنده نخستين فینال لیگ برتر والیبال شدند

سایه سایپا روی جام قهرمانی

 یك دست سایپایی‌ها روی جام قهرمانی. پنجشنبه نخستین فینال را بردند و حالا از شانس بیشتری برای قهرمانی نسبت به شهرداری ورامین برخوردار هستند. در روزهای اول لیگ آن‌قدر ضعیف عمل كردند كه كمتر كسی تصور می‌كرد سایپا بیاید و تا مرز قهرمانی در لیگ پیش برود، اما حالا سایه آنها روی جام افتاده و می‌توانند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند.
فینال اول روز پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد؛آن هم در شرایطی كه تقریبا 2000 نفر از نزدیك این مسابقه را تماشا می‌كردند. چهره‌های شاخص زیادی هم بودند از افشین داوری و ایگوركولاكوویچ، سرمربی تیم ملی گرفته تا خوش خبر و بهنام محمودی و... سایپا در این دیدار در ست اول نمایش خوبی به‌ویژه در امتیازات ابتدایی داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شد. در ست دوم دو تیم رقابت نزدیكی داشتند و در نهایت امتیازات پایانی برنده مسابقه را مشخص كرد و این تیم ورامین بود كه با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید. ست سوم اما با برتری سایپا همراه بود و نارنجی‌پوشان در ستی كه نمایش كم اشتباهی در آن داشتند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند. ست چهارم نیز با رقابت نزدیك دو تیم آغاز شد و با گذر از امتیازات ابتدایی، تیم سایپا توانست از حریف خود پیش بیفتد تا به این ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برنده باشد.
فینال لیگ برتر والیبال به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود، سایپا بازی نخست را برده و روز یكشنبه ۲۶ اسفند دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران یك بار دیگر با هم مسابقه می‌دهند و اگر سایپا برنده شود كه قهرمان لیگ برتر می‌شود و اگر شهرداری ورامین به پیروزی برسد بازی نهایی  روز دوشنبه 27 اسفندماه برگزار خواهد شد. این دو تیم در شرایطی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به دیدار هم می‌روند كه تیم شهرداری ورامین در مرحله نیمه نهایی توانست از سد پیام مشهد عبور كند و سایپا نیز با دو پیروزی مقتدرانه كاله آمل را حذف كرد. 
 محمدی‌راد: سایپا اجازه نداد مثل همیشه باشیم
رحمان محمدی‌راد پس از شكست 3 بر یك تیمش برابر سایپا در فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های كشور گفت: واقعیت این است كه ما خودمان هم انتظار بازی بهتری از خودمان داشتیم. فكر می‌كنم بازی خوب سایپا اجازه نداد بتوانیم مثل همیشه بازی كنیم. خوشحالم كه هنوز یك فرصت دیگر داریم تا كار را به تساوی بكشانیم و امیدوارم بتوانیم به‌خوبی ریكاوری كنیم و برای بازی روز یكشنبه آماده شویم.

اكبری: مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم

پیمان اكبری پس از پیروزی برابر شهرداری ورامین در فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های كشور گفت: بازی خوب و سختی بود. به هر حال بازی فینال برای هر دو تیم شانس مساوی وجود دارد. خدا را شكر می‌كنم و به بازیكنانم خسته نباشید می‌گویم كه بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند. از نظر من این بازی تمام شد و از حالا باید به فكر بازی بعد باشیم. حضور در فینال بی شك انگیزه تمام بازیكنان را مضاعف می‌كند. ما پیش از بازی با هم قرار گذاشته بودیم هیچ چیزی ما را ناراحت نكند و اگر مشكلاتی وجود دارد خارج از زمین در موردش صحبت كنیم. ما در این بازی مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم.