حدیث نفس

حدیث نفس


رسم مالوف این ستون در چند ماه اخیر این بوده كه به یكی از بچه‌های خوش‌قلم و خوشفكر گروه واگذار شود تا مخاطب را درگیر فرآیندهای تولید محتوا كرده و پای او را ولو غیرحضوری هم كه شده به تحریریه باز كند. امروز اما اجازه می‌خواهم تا با سوءاستفاده از جایگاهی كه در اختیارم قرار گرفته، در آخرین شماره روزنامه در سال 97 رویه متفاوتی در پیش بگیرم. در مرحله اول اما از همراهی مخاطبان صفحات فرهنگی روزنامه تشكر می‌كنم. در این روزگار سرعت و زمان این‌كه هر روز مخاطبانی هستند كه بخشی از زمان خود را به رسم امانت صرف مطالب چهار صفحه فرهنگی می‌كنند برای ما ارزش زیادی دارد. امیدوارم امانت‌دار خوبی برای این امانت گرانبها باشیم. اعتماد مخاطب بزرگ‌ترین سرمایه هر رسانه است.
در ادامه اما از همكاران پرتلاشم در گروه فرهنگی تشكر می‌كنم. نویسنده این سطور از ابتدای سال 97 همراه صفحات فرهنگی شده. این را از این باب می‌گویم كه موفقیت، تغییر و مسیر رو به رشدی اگر هست به لطف دوستانی بوده كه پیش از این مسؤولیت اداره این چهار صفحه را به‌عهده داشته‌اند و خدای ناكرده اگر نقص و ایراد و نقدی هست، متوجه این حقیر است.
در ادامه هم اجازه بدهید از تلاش تك تك همكارانم در صفحات مختلف سپاسگزار باشم. صفحه 9 كه تولید محتوای آن در اغلب موارد با زینب مرتضایی‌فرد بوده با وجدان كاری خاص خودش همیشه مطلب و سوژه رزرو دارد. صفحه 10 كه صابر محمدی و آذر مهاجر دست‌اندر كار تولید و طراحی آن هستند و همیشه از ایده و انگیزه‌هایشان نیرو گرفته‌ام و با خیال راحت كار را واگذار كرد. صفحه 11 كه پای ثابت سینماست و علی رستگارِ بادانش و ساناز قنبری پرتلاش هیچ وقت صفحه را خالی نگذاشته و در بحرانی‌ترین شرایط هم از عهده هر كاری بر آمده‌اند (ویژه‌نامه‌های جشنواره فجر را كه یادتان هست؟! عمده‌شان زحمت این دو نفر بود) و در نهایت صفحه12 كه جوانگرایی و تجربه‌گرایی در آن بیداد می‌كند و كیكاووس زیاری (از پختگان سینمای جهان در دنیای مطبوعات) و میثم اسماعیلی (از بزرگان و السابقون و زعمای جام‌جم با آن آرامش مثال‌زدنی‌اش) در كنار فاطمه شهدوست (جوان‌ترین عضو گروه با دنیایی از انرژی و انگیزه) یك تیم خوب را كنار هم تشكیل داده‌اند.
امید دارم سال بعد هم قدر این اعتماد را بدانیم و در مسیری گام برداریم كه رضای خدا در آن باشد. ما را از نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خودتان بی‌بهره نگذارید.
خدایا چنان كن سرانجام كار
تو خشنود باشی و ما رستگار