ترابی: پرسپولیس  فقط با هدف قهرمانی می‌جنگد

ترابی: پرسپولیس فقط با هدف قهرمانی می‌جنگد

وینگر چپ ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس یكی از ستاره‌های دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت بود. مهدی ترابی در مورد دیدار مقابل حریف شمالی تیمش حرف‌های جالبی برای گفتن داشت.

 یكی از بازی های خوب خودت را انجام دادی و به تیمت در جهت كسب برد كمك كردی. بازی را چطور دیدی؟
بازی بسیار سختی برای همه بود و این موضوع را قبل از شروع كار نیز می‌دانستیم كه حریف‌مان برای خروج از بحران می‌خواهد از تمام ابزارها برای رسیدن به پیروزی بهره بگیرد. ما تمام توجه‌مان را روی این موضوع گذاشته بودیم كه بتوانیم بهترین امتیاز را بگیریم و با حرفه‌ای‌گری، حریف‌مان را شكست بدهیم. همین اتفاق هم افتاد و در جریان بازی عملكرد بسیار خوبی داشتیم.

 برخی هواداران پرسپولیس نسبت به صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پس از شكست مقابل السد قطر ناامید شده‌اند. نظری در این مورد داری؟
به نظر من در پرسپولیس جایی برای ناامیدی نیست و همه ما باید تلاش كنیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. حق نداریم نسبت به هیچ اتفاقی ناامید شویم. همین یكی دو هفته قبل كه در لیگ هم نتیجه نمی‌گرفتیم برخی با ناامیدی در مورد آینده پرسپولیس صحبت می‌كردند، ولی امروز كه سال ۹۷ را با آخرین بازی‌مان به اتمام رساندیم، تیم‌مان صدرنشین جدول رده‌بندی شد. فكر می‌كنم زمانی برای ناامیدی وجود ندارد و همیشه باید در بهترین شرایط آمادگی باشیم. به هیچ عنوان از اهداف‌مان دست نمی‌كشیم و تا آخرین لحظه به عشق هواداران می‌جنگیم. امیدواریم بهترین شرایط را داشته باشیم.

 برای مهدی ترابی پیشنهادی از باشگاه‌های خارجی رسیده تا لژیونر شود؟
در گذشته چند پیشنهاد بود، ولی حالا با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم به كارم ادامه دهم. امیدوارم باشگاه پرسپولیس برایم سكوی پرتاب باشد و بتوانم با درخشش در این تیم شانس حضور در لیگ‌های دیگر را پیدا كنم.