پخش مجموعه «چهره در قاب» از شبكه 2

پخش مجموعه «چهره در قاب» از شبكه 2


مجموعه دوم مستند «چهره در قاب» همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب از شبكه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبكه دو، در این مجموعه زندگى و آثار هنرمندان برجسته نسل اول انقلاب و دفاع مقدس از زبان خود آنان روایت می‌شود . هر كدام از اپیزودهاى این مجموعه در قالب مستند پرتره به زندگى و آثار هنرمندانى چون: عبدالحمید قدیریان(نقاش و طراح صحنه)، احمد ناطقى (عكاس جنگ)، گل على بابایى (نویسنده و تاریخ نگار دفاع مقدس)، طاهر شیخ‌الحكمایى (مجسمه‌ساز)، محمود ظهیرالدینى (عكاس و خبرنگار جنگ)، غلامعلی طاهری (نقاش) و مرتضی اكبری (عكاس جنگ) می‌پردازد.
این مجموعه به تهیه‌كنندگى حسین همایونفر و كارگردانى مهدى زنگنه تولید شده است. از دیگر عوامل این مجموعه مستند می‌توان به افراد ذیل اشاره كرد: تحقیق و پژوهش: یوسف شمشیری، مدیرتولید: محمدمهدی احمدیان، دستیار كارگردان و برنامه‌ریز: محمدحسن گلشن، تصویربرداران: جواد رزاقی‌زاده _ رضا دیدار و تدوین: سهیل سلیمی _ سید جواد حسینی _ مجید جان‌بزرگی.
مجموعه مستند «چهره در قاب» كاری است از موسسه فرهنگی روایت فتح كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 45 دقیقه از شبكه دو سیما روانه آنتن می‌شود.