حق با شماست

حق با شماست

#  معما - خودرو
مهربانی از گنبدكاووس:
تعیین قیمت خودرو و قیمت‌گذاری آن براساس قیمت حاشیه بازار صورت گرفته، این در حالی است كه معلوم نیست چه كسانی این قیمت‌ها را تعیین می‌كنند؟ آیا خودروسازان با احتكار خودرو در افزایش قیمت حاشیه بازار نقش اساسی ندارند؟

#  مطالبات - پرسنل
كاركنان علوم پزشكی گیلان:
كاركنان و پرستاران دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی استان گیلان یك‌سال است مطالبات عقب‌افتاده خود را دریافت نكرده‌اند. از وزارت بهداشت درخواست رسیدگی داریم.

#  مهلت  - دانشگاه
قلی‌زاده از تهران:
از مسؤولان دانشگاه پیام نور درخواست می‌شود سایت این دانشگاه را برای انتخاب رشته دانشجویان بدهكار باز كند.  با توجه به وضعیت بد اقتصادی، همكاری و دادن وقت بیشتر به دانشجویان ضروری است.

#  تاریكی  - اتوبان
بیاتی از تهران:
اتوبان شهید دوران از شمال به جنوب فاقد روشنایی بوده و به دلیل خلوتی این اتوبان و سرعت بالای خودروها احتمال وقوع حادثه برای شهروندان وجود دارد.

#  گرانی - رب
خان‌بیگی از تهران:
رب گوجه‌فرنگی با قیمت‌های بسیار گزافی به فروش می‌رسد، ولی صادرات آن با نصف قیمت صورت می‌گیرد. آیا این موضوع اجحاف در حق ملت نیست؟

#  دست‌انداز - بزرگراه
قربانی از تهران:
ورودی اتوبان باقری از جنوب به شمال روی پل خاقانی دست‌اندازهای فراوانی دارد. شهرداری محترم رسیدگی كند.

#  عوارض - خدمات
جعفری از زنجان:
با وجود افزایش سالانه عوارض اتوبان قزوین - زنجان رسیدگی‌ای به این اتوبان نمی‌شود و متاسفانه وضعیت مطلوبی ندارد.

# تشكر - زندانبان
جمعی از زندانیان تهران:
رئیس واحد خدمات و اشتغال ندامتگاه تهران بزرگ با اقدامات جهادی و خیرخواهانه خود زندگی بسیاری از زندانیان را متحول كرده است. برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مقام مسؤول، امید را به زندگی محبوسان و خانواده‌های آنها برگردانده است.