پایان تصویربرداری سریال «بهترین سال‌های زندگی ما»

پایان تصویربرداری سریال «بهترین سال‌های زندگی ما»


 تصویربرداری سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به پایان رسید.
به گزارش روابط‌عمومی پروژه، تصویربرداری آخرین بخش‌های باقیمانده سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به كارگردانی احمد كاوری و تهیه‌كنندگی محمودرضا تخشید در تهران به پایان رسید. طی روزهای گذشته عوامل تولید در شهرك سینمایی دفاع مقدس مشغول ضبط سكانس‌های جنگی بودند.
با پایان تصویربرداری، مراحل پس تولید با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود تا این مجموعه به‌زودی تحویل پخش شود.
محمدكامبیز دارابی، مجری طرح این پروژه است.
بهترین سال‌های زندگی ما به نویسندگی جابر قاسمعلی، یك درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست است.
این سریال در 30 قسمت برای پخش از شبكه سوم سیما تولید می‌شود. داستان مجموعه از دهه 30 روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌كشد كه در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد. تنوع جغرافیایی مکان‌های فیلمبرداری و روایت پر شاخ و برگ، از جمله ویژگی‌های این سریال است.
علیرضا كمالی، بهنام تشكر، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش كاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی‌خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، كورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگ‌چاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی‌بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ‌زاده، بهراد خرازی، فرج‌ا... گلسفیدی، انوش نصر، كرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه كوهستانی و ... در این سریال بازی داشته‌اند.
در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد براى فرار از گرسنگى و خشكسالى به شمال كشور مى‌رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه كند. او كه نمى‌داند ماهیگیری آن منطقه در سلطه گردنكشى به نام تراب است، به دریا مى زند و مقابل تراب مى ایستد. وارش بیوه جواد كه سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى بندد و به تراب جواب رد مى دهد. تراب نقشه اى مى چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى كه هیچ‌كس انتظارش را نمى كشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند مى زند.