بیش از گذشته به حمایت نیاز داریم

مهدی ترابی در گفت و گو با جام‌جم از بازی با الاهلی و شرایط تیم می گوید

بیش از گذشته به حمایت نیاز داریم

مهدی ترابی هنوز به اندازه یك نیم فصل كامل هم برای پرسپولیس بازی نكرده اما تا همین جای كار نیز، به یك ستاره واقعی در این تیم تبدیل شده است. این بازیكن، یكی از اركان بالانشینی هفته‌های اخیر سرخپوشان به شمار می‌رود. فوتبالیستی كه وقتی در سایپا شروع به رشد كرد، همه می‌دانستند روزی به یك ستاره واقعی برای تیم ملی بدل می‌شود. با مهدی در امارات گفت‌وگویی داشتیم كه می‌خوانید:

 اردوی دوباره در امارات را چطور می‌بینی؟
شهر دبی از امكانات بسیار خوبی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای بهره می‌برد و از این‌رو، وضعیت‌مان خوب است. البته شرایط آب و هوایی كمی در روز اول، بچه‌ها را اذیت كرد زیرا دبی گرم‌تر و شرجی‌تر از تهران است، اما در زمین‌های تمرین بسیار خوب، كار می‌كنیم و روحیه بازیكنان هم بالاست.

الاهلی عربستان را در بازی رفت شكست دادید. این بار پیش بینی  ات از نتیجه بازی چیست؟
الاهلی تیم خوبی بود. در بازی رفت هم دیدید كه سرعت این تیم بالا بود و با هر حمله‌ای كه می‌كرد، خطرساز نشان می‌داد اما توانستیم با آنالیز خوبی كه كادرفنی داشت، حریف را كنترل كنیم و آنها را شكست بدهیم. من اهل پیش بینی نتایج نیستم اما امیدوارم بتوانیم یك برد دیگر به دست بیاوریم و هواداران را شاد كنیم.

به نظر می‌رسد بازیكنان پرسپولیس، به نوعی حریف را دست كم گرفته‌اند.
نه این طور نیست. اتفاقا در اردو با بچه‌ها صحبت می‌كنیم و از قدرت این تیم حرف می‌زنیم. الاهلی چند بازی است كه نتیجه خوبی نگرفته و سرمربی این تیم هم اخراج شده ولی این باعث نمی‌شود كه بگوییم آنها تیم ضعیفی هستند. اصلا حریف را دست‌كم نمی‌گیریم اما برای پیروزی مقابل آنها تلاش می‌كنیم.

شرایط لیگ ایران را چطور ارزیابی می‌كنی؟
بازی‌ها سخت و دشوار شده و هر چه به پایان رقابت‌ها نزدیك می‌شویم، هیجان بالاتر می‌رود. ما اگر در اصفهان می‌توانستیم ذوب آهن را شكست بدهیم، وضعیت خیلی فرق می‌كرد ولی تساوی هم خوب بود. از سوی دیگر، شكست تراكتورسازی و پدیده هم به پرسپولیس كمك می‌كند. من فكر می‌كنم اگر بتوانیم سپاهان را در بازی روز جمعه از پیش‌رو برداریم، قدم بزرگی به سمت قهرمانی برداشته‌ایم.
​​​​​​​
وضعیت خودت چطور است؟
من در دیدار با سایپا توانستم به اندازه یك نیمه استراحت كنم و شرایط خوبی دارم. البته اكثر بازیكنان تیم مان با درد برای پرسپولیس بازی می‌كنند اما به خاطر هواداران، هر مشكلی هم در میان باشد، نمی‌گذاریم وضعیت‌مان را خراب كند. انشاءا... بتوانیم با كسب برد برابر الاهلی، یكبار دیگر قهرمانی را برای طرفداران‌مان به ارمغان بیاوریم. قطعا قهرمان شدن با پیراهن پرسپولیس برای من می‌تواند بسیار جذاب باشد.