مرگ مشكوك خانم دكتر در مطب

مرگ مشكوك خانم دكتر در مطب

مرگ مشكوك خانم دكتر در مطبش در خیابان فرشته تهران، پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو كرد. زن 46 ساله، استاد دانشگاه و از سهامداران بیمارستانی معروف در تهران بود.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 22 و 20 دقیقه شنبه یكی از ماموران كلانتری ولنجك در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی پایتخت او را در جریان مرگ مشكوك خانم دكتر 46 ساله‌ای درمطبش در خیابان فرشته تهران قرارداد. 
در ادامه بازپرس جنایی و تیم تحقیق پلیس آگاهی  آنجا حاضر شدند. جسد دراتاق ویزیت بیماران افتاده و سرمی به‌دست اوتزریق شده بود. شواهد نشان می‌داد از مرگ خانم دكتر پنج ساعت گذشته است.دوست این پزشك به افسر تحقیق گفت: كلید مطبش را داشتم و هرازگاهی نزد دوستم می‌رفتم. امروزتماس گرفت و خواست برای حرف زدن به مطبش بروم. وقتی اینجا رسیدم، در مطب را بازنكرد،با كلید یدك را در بازكردم و باورود به آنجا با جسدش روبه‌رو شدم.
 در تحقیقات بعدی معلوم شد دكتر 46 ساله متاهل بوده و فرزند 20 ساله دارد. متخصص زنان و فوق‌تخصص آنكولوژی بوده و تخصصش را از كشور آلمان گرفته بود. او استاددانشگاه و یكی از سهامداران بیمارستانی خصوصی درپایتخت بود كه صبح در بیمارستان و عصر در مطب، بیماران را ویزیت می‌كرد. پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و با دستور قضایی، پلیس در حال تحقیق از خانواده وی است تا راز مرگ مشكوك او فاش شود.