گزارش كار بازنشستگان به جوانان

گزارش كار بازنشستگان به جوانان

عضو فراكسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس طرحی را ارائه كردند كه اجرای قانون منع به‌كارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های مختلف را بررسی كنندو گزارش آن را به جامعه جوان ارائه دهند.
به گزارش فارس، فرید موسوی با اشاره به اجرای قانون منع به‌كارگیری بازنشستگان و استفاده از نیروهای جوان و پست‌های مدیریتی افزود: اجرای قانون منع به‌كارگیری بازنشستگان با اما و اگرهای زیادی توسط بعضی افراد مواجه بوده است و عده‌ای نیز مطرح می‌كردند كه اجرای آن نشدنی است؛ ولی این قانون اجرایی شد و دستاوردهای خوبی هم داشت.
وی ادامه داد: دیروز فراكسیون جوانان مجلس شورای اسلامی درخواستی را ارائه كرد تا نحوه اجرای این قانون را در دستگاه‌های ذی‌ربط مورد بررسی قرار دهند و گزارشی نیز به جامعه جوانان ارائه كنید.
موسوی عنوان كرد:‌ ما در نیروی انسانی، بانك دقیق و مستندی نداریم و در تلاش هستیم گزارشی در این خصوص ارائه دهیم. 
وی گفت: امیدواریم بتوانیم طرحی را ارائه کنیم تا جوانان در اولویت انتساب قرار بگیرند و این مطالبه و ایجاد یك فرصت است برای جوانان و باید از آن به‌خوبی استفاده كنند.
عضو فراكسیون جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: باید مدیران جوان نشان دهند چه تغییرات و تحولات بزرگی را شكل دادند و نگرانی‌ها از انتساب آنها برداشته شود.