دوست دارم درباره ایران برنامه بسازم

دوست دارم درباره ایران برنامه بسازم

سویلا واكلاما تهیه‌كننده از كشور فنلاند درباره جشنواره رادیو به جام‌جم گفت:  اولین بار است به ایران آمده‌ام، برایم ایران كشور جذابی است. خوشحالم در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی رادیو حضور داشتم. مراسم را خیلی دوست داشتم و از موضوعاتی كه در سخنرانی‌ها طرح شد، لذت بردم.
وی ادامه داد: به نظرم موضوعات جالبی در مراسم افتتاحیه گفته شد  که برای من به عنوان شرکت کننده ای از کشور فنلاند جذابیت داشت. ما باید به رادیو اهمیت بدهیم، زیرا این رسانه همچنان زنده است و مخاطب خودش را دارد. اعتقاد دارم این رسانه هنوز جایگاه خودش را از دست نداده است.
این تهیه کننده رادیویی بیان کرد:  بنابراین برگزاری چنین جشنواره‌هایی اهمیت زیادی دارد. ضمن این‌كه جشنواره فرصتی برای تبادل اطلاعات میان برنامه‌سازان كشورهای مختلف است. امیدوارم این اتفاق هم در این جشنواره شكل بگیرد. البته فکر می کنم در  نشست های تخصصی که در زمان جشنواره برگزار می شود، اطلاعات کاربردی و به‌روز بین برنامه سازان رد و بدل می شود.
این تهیه‌كننده عنوان كرد: دوست دارم بعد از بازگشت به كشورمان برنامه‌ای درباره ایران بسازم و داده‌های خودم را از ایران در این برنامه قرار بدهم تا اطلاعاتم را با مخاطبان رادیو به اشتراك بگذارم. چون اعتقاد دارم هنوز مردم رادیو را گوش می‌دهند. به‌ویژه از طریق اینترنت هم شرایط گوش دادن به برنامه‌های رادیو فراهم است. همچنین مردم می‌توانند از تلویزیون هم به برنامه‌های رادیو گوش بدهند. در واقع رادیو با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین توانسته جایگاه خودش را حفظ كند.