«زنبق‌های پدر» پاسداشتی از یك معلم

«زنبق‌های پدر» پاسداشتی از یك معلم


مستند «زنبق‌های پدر» به كارگردانی نفیسه توتونی در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبكه مستند خواهد رفت.
به گزارش جام‌جم، بیستمین قسمت از برنامه تلویزیونی به اضافه مستند، با پخش و بررسی مستند زنبق‌های پدر به كارگردانی نفیسه توتونی از شبكه مستند پخش خواهد شد. این قسمت از برنامه به اضافه مستند، به مناسبت روز معلم و گرامیداشت آنان روی آنتن می‌رود.
در این قسمت و پس از پخش مستند، دكتر علیرضا عصاره، دانشیار و مدیر گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید رجایی و نفیسه توتونی، كارگردان مستند زنبق‌های پدر مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع تغییرات ساختاری در سیستم آموزشی كشور و نقش تكنولوژی آموزشی در بهبود كیفیت تعلیم و تربیت صحبت خواهند كرد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.
مستند زنبق‌های پدر، پرتره‌ای از زندگی حرفه‌ای و یك عمر تلاش بی‌وقفه دكتر داریوش نوروزی، از استادان برجسته و بنیانگذاران رشته تكنولوژی آموزشی در ایران است. این مستند، علاوه بر آن‌كه به شناسایی این رشته نوپا می‌پردازد، سعی دارد ویژگی‌های انسانی معلمی كه عاشقانه و با تمام وجود برای تعلیم و تربیت كوشیده است را به تصویر بكشد و از این منظر، پاسداشتی بر زحمات تمام معلمان كشور داشته باشد.
مستند 60 دقیقه‌ای زنبق‌های پدر كه به كارگردانی و تهیه‌كنندگی نفیسه توتونی ساخته شده است، برای اولین بار در برنامه به اضافه مستند و به مناسبت روز معلم رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت ساعت 20 و 30 دقیقه از شبكه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 و جمعه 13 اردیبهشت ساعت 13 و 30 دقیقه است.
به اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبكه مستند است كه به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث كارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.