این برنامه چهره‌محور نیست

این برنامه چهره‌محور نیست


 علی ضیا در مراسم تجلیل از طرح انتخاب چهره مردمی «فرمول یك» مقایسه این برنامه با برنامه‌های چهره محور را نادرست دانست و از تلاش برای برگزاری قدرتمندتر طرح انتخاب چهره مردمی سال 98 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی این برنامه، مراسم تجلیل از طرح انتخاب چهره مردمی فرمول یك، عصر یكشنبه هشتم اردیبهشت با حضور مدیران شبكه یك، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، امام جمعه تهران، سیدعلی ضیا مجری و تهیه‌كننده فرمول یك، اهالی رسانه و چهره‌هایی چون سیما فردوسی، بهمن هاشمی، حجت اشرف زاده، یاحا كاشانی با اجرای مهدی آقابیگی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در این مراسم عنوان كرد: حماسه بزرگ تاریخی مردم در كمك به سیل‌زدگان كشور، بی‌شك تاثیر گرفته از كار بزرگی بود كه برنامه فرمول یك در ایام عید انجام داد و شما خیرین را به عنوان چهره معرفی كردید.
وی افزود: علی ضیا و دست‌اندركاران این برنامه نیازی به تشكر و تجلیل ندارند؛ مثل همان چهره‌های مردمی كه بدون توقع كارهای بسیاری انجام دادند. گنج بزرگ خلقت و سر مگوی آفرینش خدمت به مردم است و شبكه یك با طرح انتخاب چهره‌های مردمی الگوی این كار بود. این‌كه 2000 نفر در ابتدا، ۴۰ نفر در مرحله بعدی و سرانجام ۱۱ نفر در پایان به عنوان چهره‌های برتر مردمی معرفی شوند، حركت بسیار بزرگی است و به راستی این چهره‌ها تجلی دعای مكارم اخلاق امام سجاد(ع) بودند.
مجید زین‌العابدین، مدیر شبكه یك در ادامه با قدردانی از حضور ارزشمند حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه تهران و همت عالی مهندس اوحدی كه با حضور او شاهد تحول در سازمان فرهنگی هنری شهرداری هستیم و با شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی هنری پایتخت، باعث نشاط فرهنگی اجتماعی هنری در تهران شده است.
وی افزود: این حركت فرهنگی و گفتمان ساز نشان داد برای این‌كه مردم ما را ببینند، ما باید اول آنها را ببینیم و به آنها پیام بدهیم در هر ساحتی كه كار می‌كنند دیده می‌شوند. لازم نیست فقط ورزشكار، هنرمند، وزیر و وكیل و مسؤول باشید بلكه در هر گوشه‌ای از كشور اگر كار خالصانه‌ای انجام بدهید بدون این‌كه اراده كنید، دیده می‌شوید. همان‌طور كه 11 چهره برتر مردمی تصور نمی‌كردند بارها تصویرشان پیش از اخبار ساعت 14 یا 21 در تلویزیون دیده شود یا روی بنر و بیلبوردهای شهری برود.