حق باشماست

حق باشماست

# دانشجو - ایاب و ذهاب
جمعی از دانشجویان:
با وجود تعداد زیاد دانشجویان دو دانشگاه الزهرا(س) و امام صادق(ع) در پل مدیریت و رفت وآمد این افراد، ولی سرویس‌دهی ناوگان عمومی به‌خصوص اتوبوس به دانشجویان بسیار ضعیف است.

#  كیانشهر - تاریكی
رجب‌پور از تهران:
 پارك و بوستان‌های منطقه كیانشهر فاقد نور كافی بوده و این پارك‌ها را در شب ناامن كرده است، به طوری كه خانواده‌ها نمی‌توانند از این مكان‌ها برای تفریح استفاده كنند.

#  اتوبان - ایمن‌سازی
حقانی از تهران:
 ورودی اتوبان فتح شرق به اتوبان آزادگان شرق بسیار باریك و پر از چاله و دست‌انداز است. لطفا نسبت به ایمن‌سازی آن رسیدگی شود.

#  ساماندهی  -  گوشت
ظفری از تهران:
 با توجه به كاهش قیمت مرغ از مسؤولان درخواست می‌شود بازار گوشت و ماهی را نیز ساماندهی كنند تا قیمت این كالاها نیز كاهش پیدا كند.

#  اشك - پیاز
ستوده از تهران:
 صادرات بی‌رویه محصولات كشاورزی مانند پیاز باعث افزایش سر‌سام‌آور قیمت آن شده است، چرا مردم باید این محصولات پرمصرف را به سختی تهیه كنند؟صادراتی که باعث تورم در جامعه شود آیا به صلاح است.

#  حبوبات - نظارت
جمالی از تهران:
چرا نظارتی روی بسته‌بندی‌ حبوبات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود ندارد؟ وزن این بسته‌ها 900 گرم است، ولی مبلغ دریافتی آن از مردم معادل یك كیلوگرم است و البته كیفیت مناسبی نیز ندارد.

# سهام-‌عدالت  
جمعی از شهروندان:
 قرار بود سود سهام عدالت تا پایان هفته قبل به حساب همه سهامداران عدالت واریز شود، ولی بازهم این قول به واقعیت نینجامید و سود عده‌ای از سهامداران به آنان تعلق نگرفت.