حق با شماست

حق با شماست

#  بلاتكلیفی-زیر گذر
جاقی از تهران:
دو سال است زیرگذر جنوبی متروی استاد معین آماده بهره‌برداری است، ولی مدت‌هاست به حال خود رها شده و مسافران باید مسافتی طولانی را طی كنند. چرا؟

# ملخ- مبارزه
 زارع‌نژاد از قائن:
 چرا دولت فكری به حال مبارزه با ملخ‌هایی كه اخیرا در حال ضربه زدن به كشاورزان هستند، نمی‌كند؟

#  اجاره -مسكن
واحدی از تهران:
 افزایش بی‌رویه اجاره مسكن باعث نگرانی مستاجران شده كه این موضوع به یك معضل تبدیل شده و توان پرداخت اجاره‌بها را از قشر ضعیف گرفته است.

#  نابسامانی- تنظیم بازار
بذرافشان از تهران:
 هر روز شاهد گرانی‌ مایحتاج اصلی مردم هستیم و دولت فقط توانسته مرغ و تخم‌مرغ را به قیمت تنظیم بازار برساند و تكلیف بقیه كالاها مشخص نیست.

#  تاریكی-اتوبان
نوری از تهران:
ورودی اتوبان همت شرق به خیابان احسان و دوربرگردان آن در زیر پل فاقد نور كافی است و تابلوی راهنما نیز ندارد. شهرداری منطقه اقدام عاجل كند.

# سگ-ولگرد
ناصری از تهران:
ســـــگ‌های ولـــــگرد در جـــــــاده تلـــــــــو علی‌الخصوص در شب با حضور در وسط جاده باعث تصادفات بی‌شمار و خطرات زیادی می‌شوند.

# عوارض -الكترونیكی
حسینی از كرج:
 با الكترونیكی شدن عوارضی‌ها و پرداخت عوارض از طریق نرم‌افزارهای بانكی، تكلیف افرادی كه به این نرم‌افزارها دسترسی ندارند، چیست؟ متاسفانه بانك‌ها نیز از دریافت این عوارض خودداری می‌كنند.

 #کوچ_اجباری
نویدی از کرمان:
چرا مسؤولان توجهی به مناطق محروم نمی کنند ، ساکنان مناطقی مانند قلعه گنج ناچار به کوچ اجباری شده اند.

 #دلال_خرما
رضایی از  قیروکارزین:
دلالان خرما در جنوب کشور و استان فارس شرایط ناگواری برای کشاورزان ایجاد کرده اند، آنها سردخانه ها را  به شکل بلند مدت اجاره می کنند تا کشاورز ناچار شود در  نهایت محصول خود را  زیر قیمت به آنها بفروشد.
مسؤولان خرید تضمینی را نیز برای خرما در نظر بگیرند.