پول در موبایل‌قاپی است

ادعای دزدان قوی‌هیكل غرب تهران؛

پول در موبایل‌قاپی است

دزدان قوی‌هیكل كه به بهانه پرسیدن آدرس در محله‌های غربی تهران، كیف و موبایل سرقت می‌كردند پس از دستگیری مدعی شدند با گران شدن قیمت تلفن همراه تصمیم به این شیوه سرقت گرفته بودند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شكایت‌های مختلف از سوی شهروندان ساكن محدوده‌های غرب تهران در خصوص زورگیری‌های دو مرد قوی‌هیكل ۲۰ و ۲۳ ساله، با تهدید چاقو در دستور كار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. شاكیان در جریان تحقیقات عنوان كردند؛ هنگام تردد در ساعات پایانی روز و در حالی كه در یك خیابان خلوت در حال تردد بودند، دو موتورسوار قوی هیكل به بهانه پرسیدن آدرس به آنها نزدیك شده و ناگهان با سلاح سرد و تهدید با سرقت گوشی تلفن همراه و كیفشان فرار كرده‌اند.
با چهره نگاری از متهمان هویت یكی از آنها به نام صفر 20ساله شناسایی شد و ماموران او را در یك عملیات تعقیب و گریز در دولت‌آباد دستگیر كردند.
متهم در جریان تحقیقات گفت؛ قصد داشته یك‌شبه راه صدساله راطی كند و با همدستی یكی از دوستانش كه هیكلی قوی دارد، به خاطر بالا رفتن قیمت تلفن همراه تصمیم به زورگیری گرفتند.
در ادامه مخفیگاه صادق 23 ساله هم در دولت‌آباد شناسایی و از سوی ماموران دستگیر شد. این متهم هم مدعی شد برای پولدار شدن تصمیم به سرقت گرفته است.
وی افزود: با بالا رفتن قیمت تلفن همراه، مالخران پول خوبی برای تلفن همراه سرقتی می‌دهند.
متهمان در جریان تحقیقات مدعی شدند، به خاطر این‌كه محله‌های غرب تهران معابر خلوت تری دارد و بزرگراه‌های موجود در این محدوده می‌تواند برای فرار با موتورسیكلت مناسب باشد، اقدام به سرقت در این محدوده‌ها می‌كردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در بازجویی‌ها به صد فقره سرقت اعتراف كردند كه تحقیقات از آنها ادامه دارد. مالباختگانی كه به این شیوه در محدوده‌های غربی تهران مورد سرقت قرار گرفته‌اند، می‌توانند به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در شاهین شمالی، خیابان بهار، مجتمع انتظامی شهید صادقی مراجعه كنند.