درخواست قصاص برای قاتل خانم دندانپزشك

درخواست قصاص برای قاتل خانم دندانپزشك

والدین و فرزند خانم دندانپزشك كه در پی اختلاف مالی از سوی مردی كشته و جسدش سوزانده شده بود، برای قاتل او در خواست قصاص كردند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل دی سال 97 خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی تهران شكایت كردندكه دختر 40 ساله دندانپزشك‌شان قرار بوده به مطبش برود كه ناپدید شده است. در این مرحله معلوم شد او آن روز با آژانس رفته كه راننده شناسایی و با تحقیق از او مشخص شد آن زن را مقابل ایستگاه متروی جوانمرد قصاب پیاده كرده است. با كشف این سرنخ، ماموران دوربین‌های مترو را بازبینی كردند و پی بردند او سوار خودروی پرشیای سفید مردی شده و رفته است. پلیس در جست‌وجوی این مرد بود كه ساعاتی بعد جسد سوخته زن گمشده در یك زمین كشاورزی در منطقه فشافویه كشف شد. این در حالی بود كه ماموران مالك پرشیا را در منطقه مشیریه بازداشت كردند و او در جریان تحقیقات به قتل خانم دندانپزشك اعتراف كرد.
او چند روز پیش برای آخرین جلسه تحقیق از زندان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس دشتبان گفت: قتل را قبول دارم. چندی پیش سهامی به مبلغ 120 میلیون تومان خریدم و مدتی بعد به پشتوانه‌ سهام، وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت كردم؛ برای فروش آن سهام از طریق دوستم با خانم دندانپزشك آشنا شدم و سهام رابه او فروختم. زمان انتقال سهام به او متوجه شدم اگر وام تسویه شود، انتقال آن اشكالی ندارد. من در زمان تعیین ‌‌شده نتوانستم وام را تسویه و سهام را به نام او ثبت كنم. همین باعث اختلاف و درگیری‌مان شد. آن روز تهدیدم كرد كه بابت كلاهبرداری از من شكایت می‌كند. عصبانی شدم و با فشار دادن گلویش باعث مرگش شدم. سمت جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی حركت كردم و در مكان خلوتی، جسد را آتش زدم.
والدین مقتول از طرف خودشان و نوه‌شان برای قاتل درخواست قصاص كرده‌اند. قاتل با صدور كیفرخواست پرونده‌اش، به‌زودی در دادگاه كیفری استان تهران پای میز محاكمه قرار می‌گیرد.