سرقت خودرو با دلستر

سرقت خودرو با دلستر

دزد جوان بعداز تعارف دلستر مسموم به مرد راننده او را 20 ساعت بیهوش كرد و بعداز سرقت با خودروی وانتبار او در كرج باربری می‌كرد .
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بیست و ششم اسفند سال گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای  ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام سرقت خودروی وانت پیكانش با روش بیهوشی شكایت كرد. پس از این شكایت، با دستور دادیار مدرس، تحقیقات در دستور كار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .
 شاكی به افسر تحقیق گفت: در قزوین زندگی می‌كنم. سه روز پیش در مركز باربری بودم كه  مرد جوانی نزدم آمد و مدعی شد كه سفارش چرخ  خیاطی از شیراز داده كه قرار شده راننده اتوبوس آن را به پایانه جنوب  تهران بیاورد. 160 هزار تومان كرایه داد و همراه هم راهی تهران شدیم. ظهر به پایانه جنوب تهران رسیدیم و او برای ناهار كباب و دلستر خرید. بعد از خوردن دلستر و كباب سرم گیج رفت و بیهوش شدم. زمانی كه چشمانم را باز كردم در بیمارستان بودم. از گوشی‌ام و خودرویم و صاحب چرخ‌خیاطی  خبری نبود. بعد از پرس و جو از پرستاران متوجه شدم مردم مرا یافته و از طریق اورژانس به بیمارستان آورده‌اند. 20 ساعت بیهوش  بودم و اگر دیر بستری می‌شدم، فوت می‌ كردم.
با توجه به اظهارات او پلیس در جست‌وجوی سارق بود تا این‌كه مردی با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی شهر آبیك  با خانواده و هفت نفر از دوستان شاكی تماس گرفت و مدعی شد كه مدارك صاحب خودرو را یافته و باید در برابر آن 500 تا 700 هزار تومان پول بپردازد. خانواده شاكی با تماس‌گیرنده قرار گذاشتند اما او در محل حاضر نشد و بعد تلفن را خاموش كرد.
 پس از گذشت یك ماه و نیم از این ماجرا، چند روز پیش ردپای متهم و خودروی سرقتی در یكی از محله‌های كرج به دست آمد. ماموران درآنجا حاضر شدند و سارق 28ساله در خانه‌اش بازداشت و خودرو كشف شد .
متهم به افسر تحقیق گفت: تا سوم راهنمایی درس خواندم و كارم بنایی بود، اما مدتی است كه بیكارم. اول خواستم در كرج سرقت خودروانجام دهم كه ترسیدم دستگیر شوم. سه بار به قزوین سفر كردم و به دنبال سوژه‌ای برای سرقت بودم. آن روزدر باربری مردی را دیدم و به بهانه انتقال چرخ خیاطی او را فریب دادم. وقتی به تهران رسیدیم، او را با دلستر مسموم بیهوش كرده و خودرو و تلفن همراهش را سرقت كردم. در این مدت با خودروی وانت باربری می‌كردم.
با اعترافات متهم او روانه بازداشتگاه پلیس شد.