خودربایی 10میلیاردی برای ازدواج

خودربایی 10میلیاردی برای ازدواج

دختر نوجوان که سه شبانه روز در اسارتگاه مرد موردعلاقه‌اش درتهران گرفتار شده بود از سوی پلیس نجات یافت. مردآدم‌ربا درجریان تحقیقات مدعی شدبه خواست این دختر نقشه خودربایی ساختگی رااجراکرده تا ازخانواده‌اش اخاذی میلیاردی کندکه ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست وهفتم فروردین امسال مردی که با خانواده‌اش درغرب کشور زندگی می‌کرد باحضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که دختر16ساله‌اش ربوده شده و آدم‌ربا در برابر آزادی او 10 میلیارد تومان درخواست کرده و جان فرزندش در خطر است. 
با شکایت او، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت‌. ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که او در اظهاراتش گفت : برای خرید از خانه بیرون رفته بودیم و وقتی بازگشتیم خبری از دختر نوجوانم نبود. تلفن همراهش نیز خاموش بود و جست‌و‌جو‌های‌مان برای یافتن او بی‌نتیجه بود تا این‌که مردی ابتدا ازطریق تلفن همراه دخترم و بعد با تلفن دیگری به من زنگ زد و مدعی شد دخترم ربوده شده و دربرابر آزادی‌اش باید 10میلیاردتومان بپردازم‌ درغیر این صورت بلایی سراو می‌آورد و زنده نمی‌ماند. در ادامه مذاکره با این مرد او اعلام کرد حالا که نمی‌توانم 10میلیارد تومان را بپردازم باید سه میلیارد تومان پرداخت کنم‌. از او فرصتی خواستم تا این پول را تامین کنم‌. در شهرمان از مرد آدم‌ربا شکایت کردم و اکنون رد او را در جنوب تهران یافتیم و برای دستگیری او کمک می‌خواهیم. 
با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران به تحقیق در این رابطه ادامه دادند و توانستند خانه مرد آدم‌ربا را شناسایی و او را بازداشت کنند. ماموران با ورود به مخفیگاه این مرد دختر نوجوان را نجات داده و تحویل خانواده‌اش‌دادند. 
 دختر نوجوان در جریان تحقیقات گفت‌: مدتی بود با مرد جوان اینستاگرامی دوست شده بودم‌. او مرا فریب داد و خواست که برای دیدنش از شهرستان به تهران بیایم که قبول کردم. چند ساعتی به رستوران و پارک رفتیم و بعد مرا به خانه‌ای در جنوب تهران برد و اجازه خروجم را نداد و در اتاقی حبس کرد‌. او می‌خواست از خانواده‌ام در برابر آزادی من اخاذی کند که ناکام ماند.  
 این در حالی بودکه مرد آدم‌ربا مدعی بوددخترموردعلاقه اش دروغ می‌گوید وآدم‌ربایی درکار نبوده است: من واوبه هم علاقه‌مند بودیم و به همین دلیل به دیدنم آمدومی‌خواستیم باهم ازدواج کنیم اماپولی نداشتیم‌.این دخترپیشنهاد دادکه نقشه خودربایی را اجراواز خانواده‌اش اخاذی کنیم که ماجرا لو رفت و گرفتار شدم. محمد‌مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به گفته‌های مرد آدم‌ربا،اودربازداشت به سرمی‌بردوتحقیقات ازاوبرای مشخص شدن دیگرابعاد پرونده ادامه دارد‌.