دستگیری قاچاقچی کوکائین در عملیات گاندو

دستگیری قاچاقچی کوکائین در عملیات گاندو

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی‌عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

به گزارش جام‌جم، سردار ایرج کاکاوند در این‌باره گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با خریدوفروش موادمخدر در بستر فضای مجازی، بر‌اساس رصدهای انجام‌شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.
وی افزود: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه متهم، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه موادمخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران، فعالیت می‌کند. 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا ادامه داد: محل سکونت، پاتوق و محل دپوی موادمخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی با مراجع قضایی و پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به «عملیات گاندو»، متهم دستگیر و نزدیک به دو کیلوگرم کوکائین جاساز شده و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از او کشف و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.