گاوچران روی بوم!

نمایشگاه نقاشی‌های جورج بوش به نمایش درمی‌آید

گاوچران روی بوم!

علاقه سیاستمداران به هنر اتفاق تازه‌ای نیست و جورج بوش هم تنها سیاست‌مداری نیست که به هنر پرداخته است. شاید مهم‌ترین این افراد را باید آدولف هیتلر بدانیم که فارغ از جنایت‌هایش می‌دانیم که اتفاقا نقاش قابلی هم بوده یا همین ناصرالدین‌شاه خودمان که دستی در عکاسی و شعر و... داشته است.

حالا اما خبر آمده قرار است نقاشی‌های جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در چارچوب تجلیلی از کهنه‌سربازان، در والت‌ دیزنی ورلد در فلوریدا به نمایش درآید. دیزنی خبر نمایشگاه جدید را که قرار است در شهربازی اپکات در ماه ژوئن افتتاح شود، روز چهارشنبه اعلام کرد و البته مدعی شده است که این آثار بازتابی از «تعهد شخصی» و «کار مداوم» بوش با کارکنان نیروهای مسلح خواهد بود!

فرانک هوگربیتس، زمین‌شناس دوباره تاریخی برای وقوع زلزله تعیین کرد!
سلبریتی زلزله
فرانک هوگربیتس، زمین‌شناس و زلزله‌پژوه هلندی با انتشار پیامی در ایکس (توییتر) از احتمال وقوع زلزله‌ای بزرگ در روزهای هشتم تا دهم می (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) خبر داده است. او نوشته «عطارد و زهره روز هفتم ماه می (۱۷ اردیبهشت) و درست پیش از آغاز ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یکسری لرزش‌های قوی‌تر و احتمالا زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روزهای هشتم تا دهم ماه می (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) منجر شود.» او حالا تبدیل شده است به یک سلبریتی در حوزه زلزله، گرچه اغلب زمین‌شناسان کار او را زیر سؤال برده و معتقدند صرفا کار او بازی با داده‌کاوی‌هاست و نه پیش‌بینی. او اما با وقوع زلزله در مرز تریکه و سوریه به یکباره به شهرت رسید.

دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره رابرت دنیرو تکذیب شد
روز صفر
در حالی که ادعا شد رابرت دنیرو، بازیگر فیلم در حال فریاد زدن بر سر معترضان ضداسرائیلی در شهر نیویورک است، سخنگوی نتفلیکس به آسوشیتدپرس گفت: دنیرو در حال تمرین صحنه‌ای برای سریال آینده خود در نتفلیکس با عنوان «روز صفر» در حال فیلمبرداری در خیابانی در شهر نیویورک بود. نظرات او بخشی از فیلمنامه است و ربطی به جنگ اسرائیل و حماس یا اعتراضات پیرامون آن و مسائل دیگر ندارد. با سرکوب اعتراض‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا توسط پلیس، ادعاهای نادرست پیرامون این ویدئو در فضای مجازی پخش شد. یکی از نسخه‌های برجسته این ویدئوی نادرست با برچسب «رابرت دنیرو در کنار اسرائیل ایستاده است!» منتشر شد تا نشان دهد این بازیگر محبوب برنده دو جایزه اسکار، دارد از اسرائیل حمایت می‌کند.