رئیس قوه قضاییه: همه قوا از اختیارات كافی برخوردار هستند

رئیس قوه قضاییه: همه قوا از اختیارات كافی برخوردار هستند


رئیس قوه قضاییه با بیان این‌كه همه قوا و دستگاه‌ها از اختیارات كافی برخوردار هستند، بهبود وضعیت معیشت مردم را در گرو كنشگری فعال مسؤولان و كارگزاران نظام دانست و گفت: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌كنندگان و سازمان تعزیرات حكومتی، اقداماتی عاجل برای كنترل بازار صورت دهند.
به گزارش میزان، آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با اشاره به پیروزی‌های مردم غزه و یمن با دستان خالی در برابر رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و آمریكا و به استیصال كشاندن حكومت‌های مستكبر اظهار كرد: آنچه امروز با آن مواجهیم، شیطنت‌ها، فتنه‌ها و جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی است كه دشمن به راه انداخته و در مقابل این اقدامات خصمانه، آنچه موجب پیروزی ملت بزرگ ایران خواهد شد، نه مذاكره، نه تسلیم و نه پیام‌های نادرستی است كه متضمن هرگونه عقب نشینی یا استقبال از مذاكره با متجاوزان به حقوق مردم باشد بلكه پیروزی ما صرفا در گرو ایستادگی، مقاومت، اتكا به خدا، اعتماد به داشته‌های مادی و معنوی و در یك كلام، اعتقاد عمیق به شعار راهبردی «ما می‌توانیم» است.
رئیس قوه قضاییه با بیان این‌كه با اراده پولادین می‌توانیم بر اراده پلید دشمن فائق بیاییم، این امر را در گرو دارا بودن حضور فعال مردم و مسؤولان و دوری از حركت‌های منفعلانه دانست و خاطرنشان كرد: امروز، كنشگران فعال در این میدان پیروز خواهند بود. با اتمام حجت مقام معظم رهبری به همه مسؤولان نظام، روسای قوا و كارگزاران كشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی، میدان حاضر، میدان عمل و اجراست و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.