تجمع اعتراضی مدال‌آوران مقابل وزارت ورزش

تجمع اعتراضی مدال‌آوران مقابل وزارت ورزش


تعدادی از مدال‌آوران كشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی دیروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع كردند. مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در اعتراض به بدقولی‌های وزارت ورزش و جوانان و پرداخت نشدن پاداش‌های‌شان مقابل در وزارت ورزش و جوانان تجمع كرده بودند.
ورزشكاران از رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، كاراته، كبدی، والیبال نشسته و چندین رشته دیگر از جمله تجمع‌كننده‌های امروز بودند كه اعتراض‌شان تبدیل پاداش سكه به حواله از سوی وزارت ورزش بود.
محمد شروین اسبقیان مدیركل دفتر امور مشترك فدراسیون‌ها در واكنش به تجمع ورزشكاران به جمع آنها آمد و صحبت كرد و از ورزشكاران خواست تا بروند و تعدادی از آنها به عنوان نماینده در وزارت ورزش حضور داشته باشند كه با مخالفت ورزشكاران همراه بود. پیش از اعزام كاروان‌های ایران به بازی‌های آسیایی جاكارتا، مسؤولان ورزش كشورمان و در راس آن وزارت ورزش و جوانان اعلام كردند كه به نفراتی كه طلا بگیرند 160 سكه، نقره 80 سكه و برنز 40 سكه تعلق می‌گیرد. همچنین قرار بود به مدال‌آوران در رشته‌های تیمی نصف این پاداش اهدا می‌شود، اما پس از این مسابقات گفته می‌شود پاداش‌ها از سكه تبدیل به حواله و پول شده است.