سردار با لباس تركمن در جشن قهرمانی

تیم زنیت توانست قهرمان لیگ روسیه شود

سردار با لباس تركمن در جشن قهرمانی

 جشن باشكوه قهرمانی زنیت با شكوه و زیبایی هر چه تمام‌تر در جزیره كوچك كرستوفسكی در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شد. زنیت كه 3 هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر روسیه عنوان قهرمانی را با پیروزی مقابل لکوموتیو به دست آورده بود، پس از برتری 3 بر یك مقابل زسكا در هفته 28 این رقابت‌ها، جشن قهرمانی را مقابل چشم هوادارانش برپا كرد.
جشن قهرمانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در شب نورانی ورزشگاه گاز پروم هیجان زیادی داشت.  گرچه این جشن، گفتنی‌های بسیار داشت؛ اما چهره فراموش نشدنی این جشن كسی نبود جز سردار آزمون ملی‌پوش دوست‌داشتنی فوتبال ایران كه با لباس زیبای مردم تركمن‌صحرا در این جشن شركت كرد. سردار كه فصلی درخشان را با زنیت پشت سر گذاشته بود، در میان هواداران زنیت، محبوبیتی فوق‌العاده و مشتریان متعددی پیدا كرده؛ اما بعید است زنیت او را از دست بدهد.
 تعبیر عجیب آرتم جیوبا
آرتم جیوبا، ملی‌پوش روسی در جشن قهرمانی زنیت، صحبت‌های جالبی را درباره سردار آزمون بیان كرد.
روزنامه اسپورت اكسپرس روسیه نوشت: آرتم جیوبا در واكنش به این پرسش كه آیا حضور سردار آزمون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ باعث ایجاد وضعیت جدیدی برای او شد، گفت: تا حدودی این‌گونه است. من پس از حضور سردار آزمون باید در عمق خط حمله به بازی‌سازی می‌پرداختم و در این زمان متنوع‌تر عمل می‌كردیم. من خیلی خوشحال می‌شوم اگر سردار آزمون آقای گل لیگ برتر روسیه شود و من هم بهترین پاسور باشم.
مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ درباره اسامی مستعار بازیكنان جدید این تیم در نقل‌وانتقال‌های زمستانی نیز خاطرنشان كرد: سردار آزمون یك خون‌آشام و دراكولاست! سردار آزمون خونی دارد كه همیشه به او وصل می‌شوم و عاشقش هستم. هر كدام فریاد خودمان را داریم و در زمین با هم ارتباط برقرار می‌كنیم. در تیم زنیت با وجود یك فضای خوب كمك‌كننده یكدیگر هستیم.
 سردار: به‌دنبال قهرمانی بودم
سردار آزمون در گفت‌وگوی كوتاهش با شبكه تلویزیونی مچ تی وی MATCH.TV احساس خود را پس از كسب نخستین جام قهرمانی لیگ برتر روسیه در دوران حضورش در این رقابت‌ها بیان كرد. سردار با لباس تركمن مقابل دوربین قرار گرفت و گفت: این نخستین جام قهرمانی من در لیگ برتر فوتبال روسیه است. واقعا می‌خواستم به این جام در روسیه دست یابم و از زمانی كه به زنیت آمدم به آن فكر می‌كردم.
 سردار هیجان دارد
ایگور كورنیف، مدیر ورزشی پیشین تیم زنیت درباره مقایسه سردار آزمون و فدور چالوف، 2 گلزن 12 گله لیگ برتر روسیه به روزنامه اسپورت اكسپرس گفت: سردار آزمون با هیجان و حس مثبتی به تیم زنیت آمد. خیلی زود هم زبان مشترك با دیگر همبازیانش را پیدا كرد. البته گاهی همانند همین بازی برابر زسكا نتوانست گلی بزند؛ اما همواره در جهت منافع تیمی حركت كرد. به‌طور كلی بازدهی خوبی برای تیم زنیت دارد.
 سردار دل همه را برد
آن‌طور كه در گزارش مفصل اسپورت اكسپرس نوشته شده، در یك كلام باید گفت سردار آزمون در مدتی كه در زنیت بازی كرده، دل همه فوتبالدوستان روسی را برده و همه تیم‌ها مشتاق هستند او را در تیم خود داشته باشند و قدمی در راه موفقیت بردارند. زنیت حالا با سردار به روزهای بهتر در لیگ قهرمانان فكر می‌كند.