تارتار: 90 دقیقه روی دروازه پرسپولیس حمله می‌كنیم

تارتار: 90 دقیقه روی دروازه پرسپولیس حمله می‌كنیم

مهدی تارتار سرمربی جوان و موفق پارس جنوبی جم، با وجود بی پولی‌ و مشكلات فراوان باشگاهش، توانست به آخرین هفته از فصل برسد و حالا، او و شاگردانش هستند كه تكلیف قهرمان این فصل را روشن می‌كنند. 
تارتار در مورد بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: «وقتی قرعه كشی انجام شد، می‌دانستم آخرین روز لیگ باید به مصاف پرسپولیس برویم و همان زمان، فكر چنین اتفاقاتی را می‌كردم و می‌گفتم شاید كار قهرمانی به روز آخر بكشد. ما این فرصت را در اختیار داریم كه لیگ ایران را تحت تاثیر قرار بدهیم و قهرمان را تعیین كنیم.» تارتار اضافه كرد: «من سابقه بازی در پرسپولیس را دارم و خودم را یك پرسپولیسی می‌دانم. در مكتب پرسپولیس، همه باید با تمام توان و قدرت شان كار كنند و من بار دیگر این موضوع را می‌گویم كه چون سرنوشت قهرمانی و تعیین تكلیف تیم‌ها در آسیا، به نتیجه بازی ما با پرسپولیس ارتباط دارد، با تمام وجود مقابل این تیم به میدان می‌رویم و امیدواریم بهترین نتیجه ممكن را بگیریم. تلاش می‌كنیم 90 دقیقه تهاجمی بازی كنیم تا هواداران پارس در آخرین بازی از فصل شاد شوند. 
این مهم‌ترین آرزوی همه ماست كه تیم خودمان به برد برسد و در هفته پایانی لیگ، حتی یك رده دیگر هم صعود كنیم.» سرمربی پارس جنوبی در نهایت اضافه كرد: «پارس شاید با قراردادهای بسیار كم به لیگ آمده باشد اما همیشه با شرافت كارش را دنبال كرده و در آخرین گام هم، با شرافت به كارمان ادامه می‌دهیم. این تنها قول و وعده‌ای است كه می‌توانم به همه اهالی فوتبال از جانب خودم و اعضای تیمم بدهم.»