معتمدآریا نامزد هیأت مدیره نمی‌شود

معتمدآریا نامزد هیأت مدیره نمی‌شود


در پی انتخاب فاطمه معتمدآریا به عنوان رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران و حضور همزمانش در هیأت مدیره خانه سینما، این نهاد صنفی توضیحاتی را ارائه و تأكید كرد: خانم معتمد آریا قصد نامزدی مجدد برای هیأت مدیره بعدی خانه سینما را ندارند.
آن‌طور كه فارس گزارش داده، هیأت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما در نخستین جلسه رسمی خود در ۲۵ اردیبهشت‌ماه، فاطمه معتمدآریا را به عنوان رئیس انجمن انتخاب كرد. پس از انتخاب مذكور، این موضوع مطرح شد كه حضور همزمان معتمدآریا در شورای مركزی انجمن و هیأت مدیره خانه سینما با اساسنامه خانه سینما مغایرت دارد.
حال روابط عمومی خانه سینما درباره حضور همزمان فاطمه معتمد آریا در هیأت مدیره خانه سینما و شورای مركزی انجمن بازیگران توضیحاتی را ارائه كرده كه بخشی از آن به شرح زیر است:
مجمع عمومی انجمن بازیگران در زمان از قبل پیش‌بینی شده و موعد قانونی برگزار و انتخاب اعضای شورای مركزی انجمن با حضور نماینده وزارت كار انجام گرفته، بدیهی است شورای مركزی منتخب كه دوره‌ای دو ساله را پیش رو دارد، نمی‌تواند بابت یك ماه باقیمانده از زمان اضافه شده بر عمر هیأت‌مدیره فعلی خانه سینما امور جاری خود و انتخاب رئیس و نایب‌رئیس و درون شورای مركزی را معطل گذارد.
لذا پس از هماهنگی با هیأت‌مدیره خانه سینما و نماینده وزارت كار و با توجه به این‌كه خانم معتمدآریا قصد نامزدی مجدد برای هیأت مدیره بعدی خانه سینما را ندارند، ایشان به عنوان شورای مركزی انجمن بازیگران سینمای ایران انتخاب شده‌اند.