دردسر اسپانسرها برای محله گل و بلبل

دردسر اسپانسرها برای محله گل و بلبل


نعیمه نظام‌دوست، بازیگر در گفت‌وگو با فارس گفت: درست است كه تا به حال در حوزه كودك كار كرده بودم، اما «محله گل و بلبل» اولین حضور جدی‌ام در ژانر كودك
بود. اساسا كار كردن برای كودكان را خیلی دوست دارم چراكه روحیه خوبی به آدم منتقل می‌شود.
وی ادامه داد: سال گذشته تصویربرداری‌مان به پایان رسید و احتمال می‌دهم ادامه این مجموعه ساخته نشود. همان‌طور که سال گذشته بارها این برنامه به دلیل مسائل مالی و حضور اسپانسرها متوقف شد و روی آنتن نرفت.
این بازیگر دلیل این موضوع را حضور اسپانسرها در اغلب برنامه‌های تلویزیونی دانست و گفت: شرایطی كه اسپانسرها برای حضور در برنامه داشتند همه گروه را آزرد و بر همین اساس بعید می‌دانم ادامه آن ساخته شود. ما دوست داریم تلویزیون در این زمینه ورود كند و در ساخت برنامه و آثار نمایشی به حوزه كودك هم اهمیتی بدهد، چراكه همین كودكان هستند كه آینده‌ساز كشور ما به شمار می‌آیند.
بازیگر سریال «پایتخت۱» در ادامه با اشاره به حرفه‌ای بودن گروهی كه در محله گل و بلبل دور هم جمع شده‌اند، بیان كرد: تمامی گروه این برنامه از حرفه‌ای‌ترین‌های حوزه خودشان هستند. از عروسك‌گردان و صداپیشه و بازیگر گرفته تا كارگردان و عوامل پشت دوربین. ما با تمام میل و علاقه‌ای كه به كار كودك داریم آمدیم و انتظار داریم تلویزیون هم از ما حمایت كند تا این كار را برای كودكان
ادامه دهیم.
بازیگر سریال «نون خ» ضمن بیان این‌كه در سال گذشته پیشنهادهای زیادی داشتم، افزود: در سال گذشته حدود ۲۰ پیشنهاد داشتم، اما به خاطر این‌كه مشغول بازی در محله گل و بلبل و همچنین نون خ بودم نتوانستم قبول كنم.
 همچنین برای امسال دو تئاتر پیشنهاد شده كه فعلا ترجیح می‌دهم استراحت كنم تا با انرژی بیشتری كارهایم را آغاز كنم.