نرم‌افزاری برای کم حافظه‌ها

نرم‌افزاری برای کم حافظه‌ها

آیا تا حالا برای شما پیش آمده كه خودرویتان را در پاركینگی شلوغ پارك كنید و بعد از اتمام كارتان فراموش كنید آن را دقیقا كجا پارك كرده‌اید؟ معمولا برای همه ما این اتفاق افتاده است. روش معمول برای پیدا كردن آن استفاده از ریموت دزدگیر خودرو و شنیدن آلارم آن است. در ظاهر مشكل حل شده، ولی اگر سوئیچ خودرو گم شود چه خواهید كرد؟
 آیا می‌دانستید به كمك یك ردیاب كوچك و نرم‌افزار همراه آن می‌توانید به محل دقیق وسیله گم شده خود برسید؟ TrackR نام وسیله‌ای است كه به این منظور طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت بوده و فقط كافی است نرم‌افزار TrackR را روی گوشی خود نصب و با دستگاه ردیاب كوچك اتصال برقرار كنید. دستگاه را می‌توانید روی هر وسیله‌ای كه برای شما ارزش داشته و ترس از گم شدنش را دارید قرار دهید.
 این نرم‌افزار برای بیماران مبتلا به آلزایمر، سالمندان و افراد مبتلا به اختلال حافظه بسیار موثر است. حتی والدینی كه ترس از گم شدن كودكان در راه مدرسه را دارند می‌توانند از این نرم‌افزار كاربردی استفاده كنند یعنی ردیاب همراه را كه بسیار هم كوچك است داخل جیب یا كیف فرزندشان بگذارند و مسیر رفت و آمد را تحت كنترل داشته باشند تا خطری او را تهدید نكند و گم یا دزدیده نشود.
 این فناوری برای بیماران دچار زوال عقل هم بسیار موثر است تا هنگام بیرون رفتن از خانه گم نشوند و در صورتی كه مسیر بازگشت را گم كردند خانواده‌هایشان از محل دقیق آنهاباخبر شوند. البته نرم‌افزار‌های مشابه TrackR در همه كشورها و البته ایران وجود دارد كه برای عموم قابل خرید و استفاده است و روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون نصب و اجرا می‌شوند. تمام این نرم‌افزارهای همراه از سیستم‌های جی‌پی‌اس در ردیابی كمك می‌گیرند و تنها مشكل‌شان این است كه باید ردیاب همراه را هر هفته شارژ كنید، چون در صورت تمام شدن شارژ و خاموش شدن آخرین موقعیت محلی وسیله یا فرد مورد نظر را نشان خواهد داد. بنابراین حواستان باید به این موضوع هم باشد، چون قطعا نرم‌افزار بدون ردیاب همراه به كارتان نمی‌آید.