امشب برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

شیری: سرعت مان بالا برود، حریف را شكست می‌دهیم

امشب برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس خودش را در این پست ثابت كرده و در فصل آینده نیز می‌تواند باشگاه را بی‌نیاز از خرید دفاع جدید كند. او در بازی با سپاهان قطعا یكی از بازیكنان تاثیرگذار در حمله و دفاع خواهد بود. شیری در این خصوص گفت: «ما به مسائل حاشیه‌ای كاری نداریم و اصلا اخبار مربوط به حاشیه‌ها را دنبال نمی‌كنیم. فقط می‌خواهیم مقابل سپاهان به برتری برسیم و به همین خاطر تمركز زیادی در تمرینات داریم. برانكو برنامه‌های مشخصی به ما داده و قصد داریم در اصفهان از سد سپاهان بگذریم تا به فینال جام حذفی برسیم.»
او در خصوص تاكتیك‌های تیمش برای بازی با سپاهان افزود: «نمی‌توانم به‌صورت كامل این موضوع را توضیح بدهم. امشب و همزمان با بازی همه چیز را متوجه می‌شوید. به‌خاطر این‌كه تعداد زیادی بازی انجام می‌دهیم، معمولا تیم‌ها، ما را می‌شناسند اما فكر می‌كنم اگر سرعت‌مان را بالا ببریم، توانایی عبور از سپاهان را داریم. آنها تیم قدرتمندی هستند و نایب قهرمان شدند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و برای آبروی خودمان بازی می‌كنیم. مطمئن باشید از لحظه اول برای كسب برد در همان 90 دقیقه بازی را شروع می‌كنیم و امیدوارم همه‌چیز به سودمان تمام شود چون به این قهرمانی هم نیاز داریم تا به هواداران مان هدیه
بدهیم.»
این مدافع كه در نیم فصل از پیكان به پرسپولیس اضافه شد، ادامه داد: «فصل بسیار سختی را تجربه كردم. در هفته‌های پایانی نیم فصل اول در پیكان بودم و شرایط واقعا دشوار شد. در نیم فصل دوم نیز، بازی‌های فشرده‌ای داشتیم ولی خدا خواست تا به قهرمانی برسیم و خستگی‌مان در برود. البته حیف شد كه در آسیا نتوانستیم از گروه‌مان صعود كنیم و همیشه حسرت این موضوع را می‌خوریم، ولی با قهرمانی در جام حذفی، همه چیز جبران می‌شود.»