بساط قــرمــز!

رفتن پرحاشیه برانکو از پرسپولیس، طرفداران این تیم را حسابی خشمگین کرده است

بساط قــرمــز!

 تجمع هواداران به خاطر برانكو. تعدادشان كم نبود، اما چند خواسته متفاوت داشتند. اول این‌كه برانكو برگردد، دوم این‌كه عرب استعفا بدهد و سوم هم، هركسی كه مثل محسن خلیلی قدمی برای باشگاه بر‌نمی‌دارد خودش از سمتش استعفا کند. شرایط پس از رفتن پروفسور از دست پرسپولیسی‌ها خارج شده است. آنها توانایی ساكت كردن هوادارانشان را ندارند و آنچه میلیون‌ها عاشق به تیم قرمز را عصبانی می‌كند این است كه مسؤولان باشگاه نه تكلیف را روشن می‌كنند، نه راستش را به آنها می‌گویند و نه استعفا می کنند! هواداران پرسپولیس وعده داده‌اند تا روزی كه تكلیفشان مشخص نشود همچنان به اعتراض‌ها ادامه خواهند داد.
 قرارمون ساعت 10
از صبح روز دوشنبه بود كه وعده و ‌وعیدها آغاز شد. قرار ملاقات ساعت 10 صبح مقابل در باشگاه. شاید ابتدا كسی این قصه را جدی نمی‌گرفت، اما هرلحظه كه از ساعت 10 می‌گذشت بر تعداد معترضان افزوده می‌شد. آنها یك هدف اصلی داشتند و مدام روی آن تاكید می‌كردند، یعنی بازگشت برانكو. ساعت به 11 نرسیده بود كه دیگر كنترل كوچه‌ای كه باشگاه پرسپولیس در آن قرار دارد از دست خارج شده بود.
 همسایه‌های معترض مدام با پلیس تماس می‌گرفتند تا به كمكشان بیاید. كار به جایی رسیده بود كه یكی از همسایه‌ها با شیلنگ آب سعی در متفرق كردن آنها داشت كه البته راه به جایی نبرد. در نهایت دخالت پلیس ضد‌شورش و صحبت با هواداران، آنها را مجاب كرد تا محل باشگاه را ترك كنند.
 عرب برود، بقیه هم استعفا کنند
خطاب هواداران معترض ایرج عرب بود، مدیرعامل پرسپولیس. فردی كه از دید آنها مقصر شماره یك در جدایی برانكو است. از هر سه شعاری كه هواداران می‌دادند دو شعار مربوط به عرب بود. كاشانی، محسن خلیلی و پندار خمارلو دیگر نفراتی بودند كه از شعارهای معترضان در امان نماندند. رفتن برانكو بدجور پرسپولیسی‌ها را عصبانی کرده است، طوری كه آنها به محسن خلیلی كه به دلیل گلزنی در دربی، آن هم در دو بازی رفت و برگشت گل زده است، می‌گفتند: «محسن رفت و برگشت، بری دیگه برنگردی!»
 وقتی پلیس مجبور شد
 خیابان را ببندد

از صبح دیروز كه پرسپولیسی‌ها مقابل ساختمان باشگاه تجمع كردند، پلیس هم در محل حضور داشت تا مانع بی‌نظمی و هرج و مرج شود. با افزایش تعداد نفرات معترض و شكایت همسایگان از این وضعیت، سرانجام پلیس مجبور شد هر دو ورودی خیابان را ببندد تا مانع تجمع طرفداران پرسپولیس مقابل باشگاه و ایجاد مزاحمت برای همسایگان شود.
 فرار عرب از ترس به درفشی‌فر!
در اعتراض به جدایی برانكو ایوانكوویچ، هواداران این تیم دیروز مقابل ساختمان این باشگاه حاضر شدند و با شعارهایی خواستار استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی این باشگاه شدند. عرب كه دیروز صبح فقط زمان كوتاهی به باشگاه رفته بود برای رودررو نشدن با هواداران پرسپولیس به ساختمان باشگاه نرفت و به جای آن در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا كرد! این‌كه چرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به جای پاسخگویی به رسانه‌ها و هواداران، خود را از دید آنها مخفی كرده سؤال بی‌پاسخی است و باید دید در نهایت او چه تصمیمی برای آینده پرسپولیس خواهد گرفت.
 درگیری فیزیكی مشاور باشگاه پرسپولیس با هواداران
در میان اعتراض هواداران پرسپولیس به شرایط موجود در این تیم، وقتی مشاور
 امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس جلوی در آمد با هواداران درگیری فیزیكی پیدا كرد و در نهایت نیروی انتظامی هواداران را متفرق كرد.