برنامه سازی برای نوجوانان سخت است

برنامه سازی برای نوجوانان سخت است

كارگردان مجموعه «محرمانه» شبكه سه از سختی‌های ساخت آثار نمایشی برای گروه سنی نوجوان سخن گفت.
به گزارش جام‌جم، مسلم تهرانی، كارگردان مجموعه تلویزیونی محرمانه با اشاره به این‌كه در فصل اول این مجموعه مسائل روانی و روحیات نوجوانی و موضوعات اجتماعی را بررسی كردیم، گفت: یك گروه كارشناس روان‌شناسی شامل چند دكتر، روان‌شناس و استادان دانشگاه مختصص در حیطه نوجوانان در این فصل همراه ما بودند و موضوعات فصل اول از روی شخصیت‌های واقعی برداشت شده است. وی افزود: گروه روان‌شناسی ما پرونده‌ عده‌ای از نوجوانان را بررسی و موضوعاتی را كه فراگیری بیشتری داشته به ما معرفی كرده‌اند تا ویژگی‌ها از روی شخصیت‌های واقعی طراحی بشوند.
تهرانی جلب نظر مخاطبان را علت استفاده از زبان طنز دانست و گفت: از زبان طنز استفاده كرده‌ایم و دور از فضاهای جدی و تلخ كارشناسانه قصه را پیش‌برده‌ایم و كوشیدیم حرف‌های مهمی‌بزنیم.
وی افزود: برای ما مهم بود كه حرف‌های علمی و به درد بخور را غیرمستقیم در دل قصه بیان كنیم.
تهرانی با بیان این‌كه برنامه‌سازی برای نوجوانان كار دشواری است، تصریح كرد: برنامه‌سازی برای این گروه سنی آن‌قدر سخت است كه سال‌هاست كسی سراغش نرفته یا جرات نمی‌كند سراغش برود و سال‌هاست ما برنامه نوجوانانه نداریم.
وی از دشواری كار با بازیگران نوجوان سخن گفت و افزود: مجموعه بازیگران نوجوانمان را از آموزشگاه‌های بازیگری و از بین تعداد زیادی متقاضی بعد از آزمایش‌های گوناگون انتخاب كرده‌ایم و قاعدتاً كار كردن با این نسل سختی‌های خودش را دارد.
مجموعه محرمانه از 18 خرداد امسال هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.
حسین رفیعی، افشین سنگ‌چاپ، مهدی ابراهیمی، احمدرضا اسعدی، مسعود رهنما، ساناز سماواتی، فاطمه‌هاشمی، سوسن مقصودلو، جواد خواجوی، یزدان كاظمی، سحر شفیعی و...  از جمله بازیگران این سریال هستند.