صحنه در خدمت جادوی خلاقیت كودكان

صحنه در خدمت جادوی خلاقیت كودكان


نمایش «جادوی پاهای من» به كارگردانی زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی از دوم تیر در سالن پرواز روی صحنه می‌رود. روابط عمومی این نمایش به جام‌جم گفت: جادوی پاهای من از آثار گروه تئاتر صلح است و با رویكرد تربیت خلاق نوشته و اجرا شده و قصد شكوفایی كنجكاوی در كودكان را دارد.
این نمایش كه به قلم زهرا شایان‌فر نوشته شده، داستان دختری نوجوان به نام خورشید است كه با پرسش‌های بسیار و ذهنی كنجكاو در خانه تنها مانده است. خورشید به خانه پدربزرگ می‌رود و از آنجا كه او را پیدا نمی‌كند، تماشاچیان كودك و نوجوان نمایش را به یك بازی كارآگاهی دعوت می‌كند تا همراه هم رازهای پنهان پدربزرگ و خانواده را كشف كنند.
بازیگران اجرای جدید جادوی پاهای من كه پیشتر نیز در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه رفته است شهرام نیك‌كار، فرهاد شكرا...زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سدنا محبی، شهرزاد كلانتری، میلاد رخش بهار، امیرمحمد ملكی، علی صالحی، خورشید شایان‌فر، ماهان شكرا... زاده، خرداد شایان‌فر، امیر شیخ‌زاده، فرزانه كاظمی و آداستان كارخانه خواهند بود.
این تئاتر تعاملی كه سال گذشته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود، از دوم تیر ساعت 18 روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه كنند.