رضا عنایتی: ما با عشق برای استقلال بازی می‌كردیم

واكنش آقای گل به پیشنهاد میلیاردی بعضی از بازیكنان

رضا عنایتی: ما با عشق برای استقلال بازی می‌كردیم

رضای آقای گل حالا سرمربی تیم قشقایی است. همان تیم شیرازی كه پرسپولیس را از رقابت‌های جام حذفی حذف كرده بود. به بهانه حضور عنایتی در این تیم با او درباره قشقایی، استقلال و شرایط این تیم‌ها حرف زدیم. او در ابتدا درباره حضورش در قشقایی گفت: «در شیراز خاطرات خوبی دارم. من دوران سربازی‌ام را آنجا گذراندم و وقتی مسؤولان قشقایی پیشنهاد دادند، پذیرفتم. حسی كه به اینجا دارم فوق‌العاده است.»
او این را گفت و ادامه داد: «از روز گذشته كار را شروع كردیم. زمان زیادی نداریم تا بتوانیم به مرز آمادگی برسیم. باید تست‌های زیادی هم از بازیكنان بگیریم و در كل كار سختی داریم. امیدوارم كه بتوانیم تیم خوبی را برای فصل آینده آماده كنیم. چند بازیكن در لیست ما هستند كه اسامی آنها را به باشگاه داده‌ایم تا برای جذب آنها اقدام كنند.»
قشقایی همان تیمی است كه پرسپولیس را حذف كرد. استقلالی‌ها زیاد با این تیم كری می‌خوانند. نظر شما چیست؟ عنایتی در این باره گفت: «به هر حال حالا من سرمربی قشقایی هستم و خب هواداران هم همیشه بهانه‌هایی برای كری‌خوانی دارند.»
او درباره حضور استراماچونی در استقلال هم گفت: «این اتفاق خوبی است كه استقلالی‌ها با گزینه مورد نظرشان به توافق رسیدند. به نظر من از امروز شرایط برای استقلال متفاوت خواهد شد و باید با یك برنامه‌ریزی مناسب، تیم را برای فصل آینده آماده كنیم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌كنم چه حضور داشته باشم چه نباشم. همیشه هوادار استقلال هستم و هروقت هر كمكی از من بخواهند دریغ نخواهم كرد.»
عنایتی در پایان درباره پیشنهادهای سنگین مالی كه بعضی از بازیكنان استقلال برای تمدید قرارداد می‌دهند، گفت: «دوستانی كه ارقام این‌چنینی می‌خواهند باید به گذشته برگردند و ببینند با پیشكسوتان این تیم چگونه قرارداد می‌بستند و چگونه با عشق بازی می‌كردند. به نظر من بازیكنی كه به استقلال می‌آید باید یك چیزی هم به این تیم بدهد زیرا این باشگاه آنقدر بزرگ است كه بازیكنان بسیار بزرگی هم در آن حضور داشته است.»