دوست دارم فصل بعد هم بدرخشم

سردار آزمون: از پیشنهادهایم بی‌خبرم

دوست دارم فصل بعد هم بدرخشم

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فصل بسیار خوبی را در روسیه داشت و توانست جزو بهترین بازیكنان و گلزنان فصل باشد. سردار وقتی به زنیت رفت، بارسنگینی روی دوش خود احساس می‌كرد. خیلی‌ها تصور می‌كردند او نتواند زیر این فشار كار كند ولی او نه تنها عالی بازی كرد بلكه گل‌های زیادی هم زد. او حتی در لیگ اروپا خوش درخشید. سردار حالا مشتریانی دارد. باشگاه‌هایی در نقاط مختلف اروپا هستند كه این بازیكن را می‌خواهند. وقتی از سردار در این باره می‌پرسیم می‌گوید: «پیشنهاد؟ راستش من در جریان نیستم. همان‌طور كه می‌دانید بازیكن سنت پترزبورگ هستم. وقتی هم با باشگاهی قرارداد داری اجازه نداری به باشگاه دیگری فكر كنی. به همین خاطر در جریان چیزی نیستم.»
او در پاسخ به این سوال كه آیا باشگاهی مستقیم با آنها مذاكره كرده، جواب می‌دهد: «نمی‌دانم. این را هم در جریان نیستم. اگر هم باشد به آن توجه نمی‌كنم چون الان در مقطع آماده‌سازی هستم.»
سردار درباره فصل جدید هم چنین نظری می‌دهد: «فصل بعد هم می‌خواهم بدرخشم. این خیلی مهم است كه بتوانم از نظر بدنی در بهترین شرایط باشم. از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم بتوانم فصل بعد هم موفق باشم.»