پرنیا شمس با «است»  به «جادوی صحنه» می‌آید

پرنیا شمس با «است» به «جادوی صحنه» می‌آید


برنامه «جادوی صحنه» با دعوت از پرنیا شمس كارگردان نمایش «است» این نمایش در حال اجرا را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ جادوی صحنه امروز با دعوت از كارگردان نمایش است فرم و محتوای این نمایش را كه سیستم آموزشی را هدف قرار داده، بررسی می‌كند.
است به كارگردانی پرنیا شمس برگزیده جشنواره دانشجویی امسال و بازنمایی‌ جذاب و مورد مداقه مفاهیم‌ اجتماعی با طرح در یكی از نهادهای مستقر در جامعه‌ است كه بدون شك با تجربه‌ای ملموس و زیستی، مخاطب را نیز به‌راحتی همراه خود می‌كند.
همواره تئاتر دانشجویی بستری برای رشد و خلاقیت ایده‌های تئاتری بوده‌ كه جسارت و ریسك‌پذیری بالایی را بازتاب داشته و برنامه جادوی صحنه نیز این هفته با توجه به این ظرفیت سراغ معرفی و نقد و بررسی نمایش است به تهیه‌كنندگی نوید محمدزاده و كارگردانی پرنیا شمس رفته است.  است نمایشی‌ از گروه جوان و دانشگاهی ا‌ست كه با نقدی تیز و دقیق در صحنه سالن مولوی، جدالی برای انتخاب پیش می‌كشد؛ پرنیا شمس و امیر ابراهیم‌زاده كارگردانی است را به عهده دارند.
این نمایش تندیس بهترین متن، بهترین طراحی صحنه؛ جایزه دوم بازیگری زن؛ جایزه دوم كارگردانی  و بهترین اثر معرفی شده برای اجرای عموم از بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را كسب كرده است.
جادوی صحنه در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه‌كنندگی پرویز جمالی، اجرای كارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه كردگاهد، هر یكشنبه ساعت ۱۵ و 45 دقیقه تا ۱۶ و 30 دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.