در تابستان  برخط شوید

در تابستان برخط شوید


فصل دوم مسابقه «برخط شو» كاری از گروه تهران و شهروندی دیروز شنبه اول تیر ساعت 14 و 30 دقیقه روی آنتن شبكه پنج سیما رفت.
به گزارش جام‌جم، محسن سال‌افزون تهیه‌كننده مسابقه برخط شو با اشاره به تغییرات جدید این مسابقه گفت: این مسابقه با تغییرات محتوایی و ساختاری از شنبه تا چهارشنبه برای مخاطبان پخش می‌شود.
سال افزون ادامه داد: در سری جدید مخاطبان ما بیشتر نوجوانان و جوانان هستند؛ یعنی گروه سنی 15 تا 22 سال كه بیشتر سوالات ما برای این رده سنی طراحی شده است.
وی درباره اضافه شدن بخش‌های جدید مسابقه برخط شو تاكید كرد: معرفی كتاب یكی از بخش‌های جدید این مسابقه است كه در هرقسمت سعی داریم یك كتاب به مخاطبان معرفی كنیم.
 تهرانگردی و تهران‌شناسی دو بخش دیگر این مسابقه است كه در این فصل از مسابقه برخط شو شركت‌كنندگان و مخاطبان شاهد آن خواهند بود.
سال‌افزون گفت: در این مسابقه یك بخش كوتاه تهران‌شناسی داریم كه به معرفی نقاط مهم كلانشهر تهران می‌پردازیم و بخشی از سوالات مسابقه ما هم با محوریت تهرانگردی خواهد بود. توجه به زبان فارسی و نكات مهم و صحیح، یكی از بخش‌های مهم این مسابقه است كه تهیه‌كننده برخط شو بر آن تاكید دارد.
سال‌افزون از راه‌اندازی باشگاه مخاطبان مسابقه برخط شو خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب بینندگان از این مسابقه، باشگاه مخاطبان راه‌اندازی می‌شود.
فصل جدید مسابقه برخط شو كاری از گروه تهران و شهروندی است كه با اجرای المیرا سماواتی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14 و 30 دقیقه روی آنتن شبكه پنج می‌رود.