آرام مثل آسمان خلیج فارس

آرام مثل آسمان خلیج فارس



 حالا این رسانه‌های مرض‌دار و غرض‌دار مدام بنشینند و از ناامنی و پرواز ممنوع و درگیری در آسمان خلیج‌فارس و تنگه هرمز بنویسند، ولی خب برای بعضی از اعضای گروه كه دلمشغولی‌های نظامی و هوانوردی دارند و مدام وضعیت آنلاین آسمان منطقه را چك می‌كنند، واضح و مبرهن است كه واقعیت از آنچه در رسانه‌ها بازنمایی می‌شود خیلی خیلی آرام‌تر است، درست مثل همین تحریریه روز گذشته جام‌جم كه آرام آرام بود مثل آسمان خلیج‌فارس و تنگه هرمز. روی همین حساب هم در ستون امروز، خیلی مجالی برای عرض‌اندام و موش دواندن نداریم. بچه‌های گروه هركدام سرشان تا گردن در نمایشگرشان بود و مشغول كارشان، میز همسایه‌مان در گروه رسانه هم خیلی شیك و خارجی‌طور نشسته‌اند و جز صدای تایپ كردن، صدای دیگری ازشان بلند نمی‌شود، حتی دبیرشان كه همیشه مشغول متلك انداختن به ماست.
 بگذریم آقا... بگذریم. برویم ببینیم اوضاع و احوال صفحات از چه قرار است. صابر خان محمدی كه سوژه‌های تنوع فرهنگی‌اش همیشه نقل محافل و مجالس است این سری هم از یك اتفاق ظاهرا بی‌ربط به مسائل فرهنگی یك سوژه صید كرده هلو! محمدی به مناسبت مسابقه نهایی فوتسال زیر 20 سال آسیا كه ژاپن و افغانستان به آن راه پیدا كرده بودند یك گزارش فرهنگی نوشته از اتفاقات جالب و خوبی كه حالا چند وقتی است بین ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها می‌افتد و بدجور خیلی‌ها قلب‌شان برای نزدیكی این دو فرهنگ می‌تپد. خلاصه كه اگه طالب این سوژه هستید از همین صفحه شروع كنید و بروید صفحه 10.
 در ادامه هم زینب مرتضایی‌فرد كه حوزه موسیقی صفحات فرهنگی را در تیول خویش دارد، از یك اتفاق ساده یك گزارش جذاب نوشته. مرتضایی‌فرد كه با شنیدن خبر انتشار آلبوم پسر مهران مدیری با یك قیمت عجیب و غریب فیوزش پریده بود یك گزارش نوشته از این موضوع بانمك و همه كسانی كه به صرف چهره بودن وارد حوزه موسیقی و خوانندگی شده و به اصطلاح تنی به آب زده‌اند. شكر خدا ظاهرا محدود به هیچ قشری نیست از فوتبالیست جماعت بگیرید تا بازیگر و به تازگی هم فرزند بازیگر!
 راستی امروز دو صفحه سینما داریم. در صفحه 12 كه مطالب مبسوط‌تری گنجانده شده، علی رستگار خبرنگار باذوق و خلاق گروه رفته سراغ بعضی بازیگرهایی كه برای خودشان ارج و قرب و اعتباری كسب كرده‌اند و ناگاه با بازی در یك فیلم داغان، كاخ تصورات ما را از جایگاه و ارج و قرب اعتبارشان با خاك یكسان كرده‌اند؛ از پرویز پرستویی گرفته تا رضا كیانیان! خواندن این گزارش بانمك را از دست ندهید!