منتظر تابستانه كتاب باشید

منتظر تابستانه كتاب باشید


خب احتمالا در جریان طرح‌های فصلانه كتاب هستید. دوستان ما در خبرگزاری كتاب ایران در گفت‌وگویی كه با جناب نیكنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه كتاب داشته‌اند اعلام كرده‌اند كه از امروز دوشنبه 10 تیر كتابفروشان متقاضی مشاركت در طرح تابستانه 98 می‌توانند اقدام به ثبت‌نام كنند. آقای مدیرعامل گریزی هم به مهلت پایانی ثبت‌نام هم زده و گفته كه پایان ثبت‌نام این دوره به میزان استقبال كتابفروشان بستگی دارد.
حسین‌پور در ادامه با بیان این مطلب كه زیرساخت‌های مجری طرح‌های فصلی برای ثبت‌نام از آمادگی برخوردار است، افزود: اطلاعات كتابفروشی‌های مشاركت‌كننده در دوره‌های قبلی در بانك اطلاعاتی موسسه خانه كتاب موجود است؛ بنابراین این دسته از كتابفروش‌ها فقط كافی است با وارد كردن رمز و گذرواژه آمادگی خود را برای مشاركت در تابستانه  کتاب اعلام كنند.
خلاصه كه گوش به زنگ باشید و به محض این‌كه چشم‌تان به اطلاعیه‌های برگزاری طرح تابستانه كتاب در رسانه‌ها افتاد كارت ملی‌تان را بردارید و راهی كتابفروشی‌ها شوید. این وسط البته این سؤال كه آیا كتابفروشان محترم كارت ملی‌های قدیمی را هم پذیرا هستند یا نه هم سؤال جالبی است به خصوص این‌كه اخیر ثبت احوال اعلام كرده كه كارت‌های ملی قدیمی دیگر اعتباری ندارند و همه باید نسبت به دریافت كارت ملی جدید هوشمند اقدام كنند. خلاصه كه جا نمانید.