فروش نوزاد دختر 48 میلیون تومان!

فروش نوزاد دختر 48 میلیون تومان!

ماجرای فروش نوزاد سه روزه به زوج نازا، با تیزهوشی حراست بیمارستان فاش شد. این زوج قرار بود، نوزاد دختر را 48‌میلیون تومان بخرند اما پدر نوزاد بعد از تولد نوزادش به تركیه رفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 22 سه‌شنبه چهارم تیر امسال كارمند حراست یكی از بیمارستان‌های تهران با مراجعه به ماموران اعلام كرد؛ نوزادی یكم تیر در این بیمارستان متولد شد و امروز زن و مردی برای تحویل گرفتن او به بیمارستان مراجعه كردند كه احتمال می‌دهیم آنها پدر و مادر واقعی این نوزاد نباشند.
ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند كه این نوزاد در هفته 34 بارداری به دنیا آمده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. در ادامه از زوجی كه مدعی بودند، نوزاد متعلق به آنها است تحقیق كردند كه خیلی زود مشخص شد، آنها دروغ می‌گویند.
مرد جوان پس از افشای ماجرای نوزادفروشی گفت: ما ده سال پیش ازدواج كرده اما صاحب فرزند نمی‌شدیم، برای بچه‌دار شدن اقدامات زیادی انجام داده و مبالغ بسیاری هزینه كردیم اما اقداماتمان مؤثر واقع نشد. با واسطه یكی از دوستانم در شهرستان با زن 38 ساله‌ای آشنا شدیم كه مدعی بود می‌تواند نوزادی را برایمان بخرد، با این زن در تهران قرار گذاشتیم كه وی مدعی شد، خانواده‌ای را می‌شناسد كه می‌خواهند فرزندشان را پس از زایمان بفروشند و سپس به تركیه بروند. این زن ادعا كرد، نوزاد پس از زایمان تحویل ما می‌شود و ثبت مشخصاتش در شناسنامه ما صورت می‌گیرد. قرار بود در برابر دریافت 48 میلیون تومان، این‌كار را انجام دهد كه ما ابتدا یك میلیون تومان نقدی و سپس پنج میلیون تومان برای این خانم رابط، كارت به كارت كردیم و قرار شد مابقی مبلغ را نیز پس از تحویل فرزند، تسویه كنیم.
وی در ادامه اظهاراتش گفت: من و همسرم با خانم باردار آشنا شدیم، وی و شوهرش در كرج سكونت داشتند كه شوهر وی پس از به دنیا آمدن فرزند به تركیه رفت و مادر نوزاد نیز قصد داشت پس از تحویل فرزند به ما به تركیه برود.
پس از اعتراف این زوج 31 و 32 ساله، در گام بعدی مادر نوزاد و رابط بازداشت شدند.
مادر نوزاد در اظهاراتش به ماموران گفت: من در كرج سكونت داشتم كه خانم رابط دنبال من آمد، وی داروهای متفاوتی به من داد و می‌خواست زودتر از موعد زایمان كنم. او مرا به منزلی در حاشیه تهران برد، به من فشار می‌آورد كه زایمان را زودتر انجام دهم و آن‌قدر حالم بد شود كه حین انتقال به بیمارستان از من مدارك نخواهند. روز پیش از زایمان به‌خاطر فشارهای زیاد و مصرف چندین قرص و دارو آن‌قدر حالم بد شد كه در نهایت حدود ساعت سه بامداد شنبه، آن زن با خودرویش مرا به بیمارستان رساند و به‌دلیل وخامت حال، مرا به اتاق عمل برده و از من مدركی نخواستند. 24 ساعت پس از زایمان از بیمارستان خارج شدم و خانم رابطه به آن زن و مرد جوان اعلام كرد كه مابقی پول را بپردازند تا كارهای تحویل فرزندم به آنها آنجام شود. این زن تاكنون پولی به من نداده است.
بررسی‌ها نشان داد كه قرار بوده 15 میلیون تومان از مبلغ 48 میلیون تومان به پدر و مادر نوزاد تعلق بگیرد و مابقی نیز به دست خانم رابط برسد.
سرهنگ عباس كرمی؛ فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیكی اماكن پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: زن و مرد جوان، خانم رابط و مادر نوزاد در این پرونده بازداشت شدند البته مادر نوزاد با دستور مقام قضایی و با اخذ وثیقه برای نگهداری از فرزندش آزاد شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.