مصلح: برای شروع لیگ هیچ مشكلی ندارم

مصلح: برای شروع لیگ هیچ مشكلی ندارم

شایان مصلح، مدافع بلندقامت و تكنیكی تیم فوتبال پرسپولیس مدتی قبل از ناحیه لگن مصدوم شد و به‌خاطر اصرار برای بازی و تمرین با مصدومیتی كه داشت، وضعیت بدتری را تجربه كرد، زیرا با كشیدگی عضله پشت ران مواجه شد و باید تمرینات اختصاصی را پشت سر بگذارد.
این بازیكن به جام‌جم گفت: «قبل از اتمام فصل، مصدومیت كشاله برایم به‌وجود آمد كه واقعا درد زیادی دارد كه مرا مجبور كرد تا به پرتودرمانی و فیزیوتراپی بپردازم.» او اضافه كرد: «تمریناتم را در روزهای اخیر به صورت اختصاصی دنبال می‌كنم. صبح‌ها به كلینیك می‌روم و عصرها در زمین به نرم‌دویی و انجام تمرین‌هایی ویژه مثل كار با وزنه می‌پردازم. تمرینات بالاتنه را به‌خوبی پشت سر گذاشته‌ام و روند موفقی را پیگیری می‌كنم. اگر با همین شرایط كارم را پیش ببرم، مطمئنا به شروع لیگ می‌رسم و هیچ مشكلی نخواهم داشت. تا زمان شروع لیگ، زمان زیادی باقی‌مانده و به همین علت می‌توانم خودم را برسانم.»
شایان در مورد كار با گابریل كالدرون گفت: «او مربی خوب و آرامی است كه اعتماد به نفس بالایی دارد و می‌تواند به تیم مان كمك كند. ما می‌خواهیم روزهای خوب گذشته را دوباره تكرار كنیم و به همین خاطر به یك مربی خوب و باتجربه نیاز داشتیم تا راه برانكو را برویم. فكر می‌كنم كالدرون بتواند در این زمینه به پرسپولیس كمك كند. البته او باید مورد حمایت هم قرار بگیرد زیرا پرسپولیس بدون حمایت هوادارانش یك تیم معمولی است. ما
شك نداریم كه در فصل نوزدهم نیز مثل سه فصل گذشته تحت حمایت هواداران هستیم و با بهترین شرایط به لیگ برمی‌گردیم.»