نقل و انتقالات

نقل و انتقالات


  طارق همام كه چند روز پیش با انتشار پستی در فضای مجازی از مدیران باشگاه استقلال گلایه كرد، به نظر می‌رسد در آستانه بازگشت به عراق و پیوستن به تیم فوتبال نیروی هوایی قرار دارد. ولید الزیدی نایب رئیس باشگاه نیروی هوایی هم این خبر را تایید كرد.
  محسن سیدی، مربی سابق تیم نفت تهران و سپیدرود رشت به عنوان مربی جدید دروازه‌بانان تیم پرسپولیس انتخاب شد. گفته می‌شود او پیشنهاد علیرضا بیرانوند بود. سیدی در تیم نفت تهران مربی بیرانوند بود.
  گابریل كالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس تصمیم گرفته نام چهار بازیكن پرسپولیس را خط بزند تا جا برای خریدهای جدید باز شود. او در جلسه با عرب هم روی این مساله تاكید كرد. باشگاه تصمیم گرفته نام این چهار بازیكن را فاش نكند.
  میلاد میداودی، بازیكن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جایی در لیست مهدی تارتار ندارد و از جمع نفتی‌ها جدا شد. میداودی البته خداحافظی‌اش از فوتبال را هم تكذیب كرد.
  باشگاه نساجی مازندران در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود، قرارداد سجاد آشوری، هافبك فصل گذشته این تیم را به مدت یك فصل دیگر تمدید كرد.
  مهرداد كفشگری، هافبك فصل گذشته تیم سایپا با عقد قراردادی به مدت دو فصل به نساجی مازندران ملحق و شاگرد محمدرضا مهاجری در این تیم شد.
  امیرحسین اسماعیل‌زاده، مدافع چپ 19 ساله كه سابقه حضور در پیكان و استقلال تهران و همین طور تیم‌های جوانان و امید ایران را در كارنامه دارد، بعد از توافق با بهرام رضاییان مدیرعامل و فراز كمالوند، سرمربی پارس جنوبی قرارداد سه ساله‌ای را با این تیم امضا كرد.
  سیدمحمد قریشی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه قرارداد خود را با زردپوشان آبادانی تمدید كرد.
 سیدمحمد حسینی، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم بعد از توافق با مدیران تیم در میان زردپوشان مسجدسلیمانی باقی می‌ماند. قرارداد فصل قبل او دو ساله بود.