جزئیات تیراندازی محافظ نماینده اصفهان

جزئیات تیراندازی محافظ نماینده اصفهان

محافظ نماینده اصفهان زمانی كه متوجه شد افراد موتورسوار قصد دارند كیف نماینده مجلس را سرقت کنند، شلیك كرد اما گلوله‌ها به خودش اصابت كرد.
به گزارش جام‌جم، ساعت ۲۱ یكشنبه 23 تیر امسال، در محدوده تقاطع خیابان ولی‌عصر و خیابان لبافی‌نژاد، وقوع حادثه تیراندازی دو گلوله توسط شهروندان به پلیس 110 گزارش شد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند گلوله‌ها توسط راننده خودروی پژو پارسی كه كنار خیابان پارك بوده، شلیك شده است. در ادامه معلوم شد این فرد، راننده یكی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی است و دو گلوله شلیك شده از سلاح كمری‌اش باعث مصدومیتش از ناحیه پا شده است. در تحقیقات از فرد زخمی او گفت سارقان قصد سرقت كیف نماینده را داشته اندكه این حادثه رخ داده است.
حجت‌الاسلام احمد سالك، نماینده اصفهان هم در این‌باره گفت: موضوع سوءقصد به بنده نبود. برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و زمانی كه در محل مصاحبه بودم ناگهان صدای دو شلیك را شنیدیم، مجری برنامه گفت گویا اتفاقی افتاده است. در نتیجه ذهن بنده به این سمت رفت كه ممكن است برای محافظم اتفافی افتاده باشد و پایین آمدم.
نماینده مردم اصفهان ادامه داد: دو موتورسوار كه روی ترك هر كدام دو نفر نشسته بودند طبق گفته شاهدان به محافظ بنده كه در خودرو نشسته بود، حمله كردند. كیف من نیز در داخل خودرو بود و محافظم احساس كرده بود آنها می‌خواهند كیف مرا سرقت كنند به همین دلیل سلاح می‌كشد و در لحظه‌ای كه شلیک می‌كند احتمالا گلوله به خودش اصابت كرده است.